Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1077 van 1214 EersteEerste ... 775779771027106710751076107710781079108711271177 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.761 t/m 10.770 van 12136

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tillens Bekijk bericht
    En wat heb je met de hot box gedaan?
    Die heb ik nog! En die gaat ook nooit meer weg! Gebruik hem op het moment eventjes niet. Maar daar komt vast snel weer verandering in!
    TE KOOP: Marshall JCM 800 Combo, Marshall Guvnor ( die oude zwarte)

Junior Member

Standaard

Ik heb een tijdje terug ook een pedalboard gebouwd voor mn pedalen Zwart is voor mij zo standaard flightcase, daarom koos ik voor.. oranje

Het is nog een beetje leeg en rommelig, maar er zullen zeker nog wat pedalen bij komen Ik zit nog te azen op een Seymour Duncan Shape Shifter tremolo en nog een Flanger / Phaser. Misschien nog een keer de Behringer vervangen door een Korg Pitchblack, maar dat komt allemaal nog wel. Ik moet nog wel even de niet gebruikte voedings-aansluitingen afplakken en nog iets van een haakse daisy chain kopen voor in mn wah.. de jack moet nu schuin omhoog om over de voeding heen te gaan Weet een van jullie misschien of dit passen gaat? Een haakse daisy chain in een Vox wah? De aansluiting zit ietswat naar binnen namelijk..

Hier de foto's:

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterVermeulen Bekijk bericht
    Ik heb een tijdje terug ook een pedalboard gebouwd voor mn pedalen Zwart is voor mij zo standaard flightcase, daarom koos ik voor.. oranje

Het is nog een beetje leeg en rommelig, maar er zullen zeker nog wat pedalen bij komen Ik zit nog te azen op een Seymour Duncan Shape Shifter tremolo en nog een Flanger / Phaser. Misschien nog een keer de Behringer vervangen door een Korg Pitchblack, maar dat komt allemaal nog wel. Ik moet nog wel even de niet gebruikte voedings-aansluitingen afplakken en nog iets van een haakse daisy chain kopen voor in mn wah.. de jack moet nu schuin omhoog om over de voeding heen te gaan Weet een van jullie misschien of dit passen gaat? Een haakse daisy chain in een Vox wah? De aansluiting zit ietswat naar binnen namelijk..

Hier de foto's:

Mooi zo! Waarvoor gebruik je de governer en waarvoor de crunchbox?
    Gitaar: Fender '72 Dlx Gflake
    Amp: JCA 20H+24s
    Pedal: Ep - Pitchblack - Riot - Dl-8

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Il_Falco Bekijk bericht
    Mooi zo! Waarvoor gebruik je de governer en waarvoor de crunchbox?
    Ik ben er nog flink mee aan het experimenteren met wat ik nou t mooiste vind klinken enzo.. maar heb momenteel de crunchbox voor een wat meer crunch geluid (wat halve distortion zegmaar) voor wat meer het slagwerk enzo en de guv'nor als volle distortion. Als ik ze tegelijk aanzet heb ik een lekker scheur-geluid voor solo's (helemaal lekker met de delay erbij)

Zijn allebei ontzettend fijne pedalen

Standaard

Mooi, wist niet dat Lenders ook oranje heeft. Maar waarom heb je sommige pedalen haaks op de richting geplaatst, je hebt toch ruimte genoeg??

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PeterVermeulen Bekijk bericht
    Misschien nog een keer de Behringer vervangen door een Korg Pitchblack,
    Mooi hoor, dat oranje!
    Maar waarom die Behringer tuner vervangen? Niet vanwege tonesuck, lijkt me, aangezien hij niet in de chain zit. Ik heb er ook één, oorspronkelijk gekocht om in een soort "reserve pedalenbakje" te zetten waar ik niet teveel aan wilde spenderen, maar dat ding doet het gewoon erg goed en kost bijna niets. En ik krijg mijn gitaren gewoon prima gestemd met dat ding en hij heeft een duidelijk display (en ingebouwde lichtshow , maar daar was je al achter, zag ik!). Ik vind 'm hét sucsesnummer van de Behringer pedaaltjes-lijn, waar overigens wel de nodige meuk tussen zit (de SuperFuzz !!! )

Gr. C.
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 1 september 2010 om 22:18
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearjunkie Bekijk bericht
    Mooi, wist niet dat Lenders ook oranje heeft. Maar waarom heb je sommige pedalen haaks op de richting geplaatst, je hebt toch ruimte genoeg??
    Wist ik ook niet Mn flightcase is 100% zelfbouw Was ff wat werk.. (was mn eerste flightcase) maar ik ben er erg blij mee, scheelt zoveel gesleep steeds!
    Mn tuner heb ik haaks gezet omdat ik zo alles wat compacter neer kon zetten, en hij moest wel bij mn volumepedaal omdat ie daarop is aangesloten. Footswitch gebruik ik niet heel erg veel, dus deze opstelling is voor mij het fijnste zo

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Mooi hoor, dat oranje!
    Maar waarom die Behringer tuner vervangen? Niet vanwege tonesuck, lijkt me, aangezien hij niet in de chain zit. Ik heb er ook één, oorspronkelijk gekocht om in een soort "reserve pedalenbakje" te zetten waar ik niet teveel aan wilde spenderen, maar dat ding doet het gewoon erg goed en kost bijna niets. En ik krijg mijn gitaren gewoon prima gestemd met dat ding en hij heeft een duidelijk display (en ingebouwde lichtshow , maar daar was je al achter, zag ik!). Ik vind 'm hét sucsesnummer van de Behringer pedaaltjes-lijn, waar overigens wel de nodige meuk tussen zit (de SuperFuzz !!! )

Gr. C.
    Bedankt!
    Nee van tonesuck heb ik gelukkig geen last Maar ik merk wel dat ie een beetje traag van begrip is (komt misschien ook wel omdat ie zo'n beetje aan het einde van mn chain zit). Maar voorlopig kan ik hier prima mee uit de voeten hoor. Hij doet zn werk inderdaad gewoon goed. Zeker als je kijkt naar de andere Behringer pedalen zeg.. :P
    Dat lampje is inderdaad ook echt veelste fel wat erin zit.. ik had er binnen 1 dag een stukje tape overheen gedaan
    Laatst gewijzigd door PeterVermeulen; 1 september 2010 om 22:50

Standaard

Gelukkig is er dan een fotograaf die een foto van m'n pedalboard maakt!

Ik zal nog een keer een foto van de onderzijde maken, daar zitten een powerall en een adapter voor de mmdlx verstopt.

Standaard

Ik wil nog een EHX memory man, maar heb het geld niet

Trouwens weet iemand of die pedaal alleen werkt op 24v ?

Senior Member

Standaard

Yeah! Nieuwe versie pedalenbak is af.. heb gauw even wat foto's geschoten, goede foto's moeten een andere keer maar even komen. Eerst moeten jullie het hier maar mee doen!

Waarom hij deze twee nu verdraait weet ik ook niet..

En bandset-up! Hoewel ik er net achter kwam dat m'n combo'tje kuren heeft.
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten