Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Standaard Fulltone Fulldrive2 upgrade/ mod

Vermits de Fulltone Fulldrive2 een zeer geliefd pedaaltje is,leek het mij leuk volgende mod te delen:

1. De volumeknop heb ik vervangen door een grotere knop, zodat die met de voet kan bijgeregeld worden in live situaties.

2. Zijn alle LEDs vervangen door bright LEDs met interne potmetertjes, zodat de status van de LEDs duidelijk zichtbaar zijn op zonnige dagen. De potmetertjes zorgen ervoor dat je meer intensiteit kan geven bij bv. openlucht zonnige events, maar dat je omgekeerd ook niet verblind wordt bij nachtelijke uitstapjes met je pedalboard.

3. Een extra footswitch zorgt voor de extra schakelmogelijkheid tussen "FM" en "Vintage" mode. Op die manier verandert je pedaal van een 2 kanaals pedaal naar een 4 kanaals of m.a.w. van een crunch tot heavy gain pedaal.

Have fun with it!
    Laatst gewijzigd door VDB; 31 augustus 2010 om 11:59

Senior Member

Standaard

Altijd leuk om met je voeten live je pedalen bij te stellen, al gebruik ik dat meer bij delay dan bij drive. En voor de middelste footswitch:

Practice cures most tone issues - John Suhr

Standaard

Inderdaad de footswitchen staan nu vrij dicht op elkaar. Ze staan op een nog net te gebruiken afstand. Het voordeel hierbij is wel dat je 2 footswitchen tegelijkertijd kunt inschakelen, bijvoorbeeld van crunch naar gain+boost.
    Persoonlijk heb ik er nog geen problemen mee gehad.

Senior Member

Standaard

Haha ja idd staan wel dicht bij elkaar, ik zou zo mis kunnen trappen
    Maar dan kun je wel weer 2 tegelijk schakelen

Verder mooi werk
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten