Ik zat eerst wel te denken aan een A/B/Y-splitter, maar bijv. het effect van de micropog over 2 versterkers tegelijk vind ik net iets te overdreven. Zoals je ziet ben ik niet vies van pedalen, maar ik hou er wel van als ze wat subtiel gebruikt worden. Verder ben ik op dit moment de enige gitarist en op deze manier krijg ik toch 2 verschillende sounds. Door verschillende pedalen toe te wijzen per versterker krijg ik een wat groter en diverser geluid.
Ik gebruik een Trace Elliot Velocette 15 watt versterker over een Marshall 2x12 kast en een Wolftone W20 20 watt versterker over een Marshall 4x10.
Beide versterker zijn erg basic met slechts een volume en tone regeling. Alleen de Wolftone heeft nog een reverb en een gain regeling. Het zijn allebei EL84 versterkers en als bijv. de Ibanez Sonic Distorion over beide versterkers gooi, is het voordeel van 2 versterkers gebruiken een beetje weg. Ik kan dus meer verschillende geluiden krijgen op deze manier en verschillende combinaties uitproberen.
Ik heb er nog niet zoveel mee kunnen spelen hoor, dus het kan zijn dat het nog een beetje veranderd en er zijn natuurlijk nog veel meer mogelijkheden. Ik ben de komende tijd in ieder geval even lekker bezig met puzzelen![]()
Favorieten/bladwijzers