Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 78910 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 95

Discussie: Lowlands 2010!

Senior Member

Standaard

Jammer van het publiek dit jaar. De lowlands-sfeer zat er niet in.. De sfeer die er was, was op zich wel goed, maar niet compleet gestoord zoals gewend van lowlands. Dit jaar veel, heel veel mainstreampubliek. In combinatie met een mijns inziens matige line-up (geen echt hoogtepunt te noemen, geen equivalent van Underworld van 200..
    Lowlands wordt helaas een hype zo. Jammer, heel erg jammer.

Verder heb ik het wel echt geweldig naar m'n zin gehad, daar niet van

Bl44t44p
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steeff Bekijk bericht
    Jammer van het publiek dit jaar. De lowlands-sfeer zat er niet in.. De sfeer die er was, was op zich wel goed, maar niet compleet gestoord zoals gewend van lowlands. Dit jaar veel, heel veel mainstreampubliek. In combinatie met een mijns inziens matige line-up (geen echt hoogtepunt te noemen, geen equivalent van Underworld van 200..

Amen Ik heb precies hetzelfde ervaren met het publiek, was met name op de camping goed te merken. Ach, kan niet altijd zo'n feest zijn, misschien is volgend jaar weer zoals 'vroeger' Desondanks echt weer een heeeeeeeerlijk weekend achter de rug!

Standaard

De sfeer was inderdaad soms even zoeken maar ook ik heb me dit jaar weer uitstekend kunnen vermaken met als hoogtepunt.....

BLOOD RED SHOES

Man wat speelden ze toch weer strak en vol energie.
    Ik vond het zo goed dat ik gelijk voor alle 3 de shows die ze in november geven kaarten heb besteld
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ponyboy
    Wat is een GAS list en waar vind ik die?

Senior Member

Standaard

Klopt minder mensen voor die voor de bands komen, heb zelf ook niet zoveel bands gezien wel wat meer drum 'n base/Dubstep acts. Maar toch ik heb me weer prima vermaakt ik ga al jaren niet meer voor de bands naar lowlands, ik vind het gewoon zo'n leuk feestje!
    Ik mis LL
    Ik ben de weg, de waarheid en het leven
    Te koop: Niks
    http://www.myspace.com/opiatesun

Senior Member

Standaard

Heb (nog) geen zin een heel verslag overal van te tikken dus ik doe wel even mijn hoogtepunten:

Top 3 in willekeurige volgorde:
    Queens of the Stone age
    Triggerfinger
    And So I Watch You From Afar

Overige vermeldingen die de moeite waard zijn:
    Blood Red Shoes (!)
    The National

Verrast door:
    And So I Watch You From Afar
    The National
    Triggerfinger

Tegenvaller 2010:
    OK GO!
    Allain Johannes (Boekje zei vuige rock, kregen zo ongeveer akoustische songs.. niet slecht, maar toch niet waar ik voor kwam).

Nog meer gezien:
    Blink182
    NOFX
    Placebo
    Selah Sue
    Mumford & Sons
    Band Of Skulls (veel te kort jammer genoeg!)
    Yeasayer
    Snow Patrol

Had graag nog willen zien:
    Go Back To The Zoo
    Kooks
    Foals
    Tim Knol
    Serj Tankian
    Laatst gewijzigd door Herman; 24 augustus 2010 om 19:39
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

Moderator

Standaard

Ja hoi Ik vond het weer super leuk! Hele weekend op Alpha gewerkt dus, maar het was echt prachtig. Jammer dat de mini-meet niet lukte Thijs, had je graag even gesproken!

Ik vond de energie van het publiek eigenlijk ook dit jaar weer fantastisch! Je merkt dat het echt heel veel doet voor een concert. Heb alleen maar nuchter en vanaf een hoger podium kunnen kijken en het publiek is echt indrukwekkend. Ontroerend ook wel. Zeker bij Mumford & Sons en Pendulum en QOTSA.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Danielovich Bekijk bericht
    De sfeer was inderdaad soms even zoeken maar ook ik heb me dit jaar weer uitstekend kunnen vermaken met als hoogtepunt.....

BLOOD RED SHOES

Man wat speelden ze toch weer strak en vol energie.
    Ik vond het zo goed dat ik gelijk voor alle 3 de shows die ze in november geven kaarten heb besteld
    mee eens!
    die waren echt suuuuper vet!
    ik ga denk ik ook maar eens kaartje kopen voor 1 van de shows
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cerpintaxt Bekijk bericht
    Klopt minder mensen voor die voor de bands komen, heb zelf ook niet zoveel bands gezien wel wat meer drum 'n base/Dubstep acts. Maar toch ik heb me weer prima vermaakt ik ga al jaren niet meer voor de bands naar lowlands, ik vind het gewoon zo'n leuk feestje!
    Ik mis LL
    Het gaat niet om mensen die voor de bands komen. Dat is bij Lowlands al jaren niet echt zo. Het gaat erom dat het tegenwoordig 'hip' is om naar lowlands te gaan, waardoor er allemaal van die huppelkutjes rondlopen daar.
    Nogmaals: de sfeer was op zich niet slecht, maar het was geen Lowlands-sfeer. Heb ook al van verschillende 'echte lowlanders' (hoewel dat weer arrogant klinkt) gehoord dat ze erover twijfelen of ze volgend jaar gaan. Dat is heel wat.

Lowlands was niet echt Lowlands dit jaar.

Verder heb ik ook maar heel weinig vette dingen gezien.. Noemenswaardig: The XX, Massive Attack, Serj Tankian, Hot Chip, Richie Hawtin presents Plastikman live, de rave.

Senior Member

Standaard

Het gaat niet om mensen die voor de bands komen. Dat is bij Lowlands al jaren niet echt zo. Het gaat erom dat het tegenwoordig 'hip' is om naar lowlands te gaan, waardoor er allemaal van die huppelkutjes rondlopen daar.
    Nogmaals: de sfeer was op zich niet slecht, maar het was geen Lowlands-sfeer. Heb ook al van verschillende 'echte lowlanders' (hoewel dat weer arrogant klinkt) gehoord dat ze erover twijfelen of ze volgend jaar gaan. Dat is heel wat.

Lowlands was niet echt Lowlands dit jaar.

Verder heb ik ook maar heel weinig vette dingen gezien.. Noemenswaardig: The XX, Massive Attack, Serj Tankian, Hot Chip, Richie Hawtin presents Plastikman live, de rave.
    Even voor mijn beeldvorming, sinds wanneer bezoek jij lowlands?
    Mwa...

Senior Member

Standaard

Dit was mijn 4e jaar en ik ga om met verscheidene mensen die er al veel vaker zijn geweest. Sprak ook met een meid die daar voor de 9e keer was en die precies hetzelfde ervoer als ik.

Dus, eerlijk is eerlijk, ik ben ook niet echt een die-hard Lowlandsveteraan. Maar ben er vaak genoeg geweest om het verschil te ervaren.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten