Als Iron Man hier niet lekker mee klinkt weet ik het ook niet meer
Als Iron Man hier niet lekker mee klinkt weet ik het ook niet meer
en hoe zit het met dit vette project? Al enige vordering?
Grtz
Hij wordt op dit moment geplamuurd en gespoten...
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
Woaa Bruut ding man, ben benieuwd naar het eind resultaat.
METTUULLLL![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Hallooooooooo, wel even opletten wie er antwoord. Het project staat nl even op een laag pitje, en ik geloof niet dat ik "muziekschuur" de opdracht heb gegeven om 'm af te makenHoewel het soms wel fijn zou zijn wanneer een ander je project afmaakt.
De body wordt zowiezo niet geplamuurd, alleen blank gelakt.
afgelopen week wel deze 2 planken gemaakt
Candy apple red cabronita achtige en een Sonic blue telemaster.
Die Telemaster is echt gaaf. Subtiel zo met die slagplaat.![]()
"Hij die werkt met zijn handen is een arbeider.
Hij die werkt met zijn handen en hoofd is een ambachtsman.
Hij die werkt met zijn handen, hoofd en hart is een kunstenaar."Het boek "Making Masonite Guitars"
Franciscus van Assisi
Blog --> "The Dutch Luthier"
www.javaca.eu
Gebruik je een roller om die lak aan te brengen ofzo ? Bij die linkse zijn zo mooi evenwijdige strepen te zien. Of is dat soms gelijmd hout van eronder? Anyway proper dingetjes![]()
Bart || "Simplicity is the ultimate sophistication" -- Leonardo Da Vinci
In my case: When there's GAS... the only way to Acquire is to Build
Had toch wel gedacht dat jullie zouden zien dat als je zo plaatwerkt dat je dat niet gaat plamuren.... Ik heb jullie een kleine poets gebakken.
M'n complimenten aan de OP voor het werk wat hij heeft verricht. Ik kan niet op die manier metaal bewerken... Zo knap dat de OP dat wel kan...
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
Favorieten/bladwijzers