Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 53

Discussie: HNGD Ibanez JPM P3

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

ik geloof dat michaelae en anders destium ook deze gitaar hebben... volgens mij is dit echt een tonemonster.

maar ik kan me niet onttrekken aan de notie 'rosewood blijft plakken'.

hoe kan een fretboard blijven plakken?! je vingers raken toch nooit de toets? bij mij in ieder geval niet...

Senior Member

Standaard

Een tonemonster is het zeker

Met blijven plakken doel ik eigenlijk op dat het stroef speelt. Ik heb vaak een vrij stevige grip op mijn fretboard en zeker bij bends merk ik het. Zelfde heb ik met een gelakte hals: als ik ga zweten gaat het plakken en wordt alles stroef.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Standaard

Vette plank! Gefeliciteerd!

Ben jaloers (tja je moet wat te wensen hebben, en ik wil toch een keer de collectie compleet hebben ).

Die gelige kleur is eigenlijk altijd zo geweest. Tenminste, de 'witte' stukken zijn nooit volledig wit geweest.
    Ook tof om te horen dat anderen de gitaar om vrijwel dezelfde redenen tof vinden als ik.
    Heel veel plezier er mee in ieder geval (maar dat gaat zeker lukken)!
    Custom Serpentine 7 string DC, Ibanez JPM90th HAM, Ibanez JPM100P1, Ibanez JPM100P2, Ibanez JS100BK, Ibanez RG7321, Ibanez AEL20, Axe-FX 2 & MFC-101 footcontroller, KRK Rokit RP-6 G2

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door allochthomas Bekijk bericht
    Een tonemonster is het zeker

Met blijven plakken doel ik eigenlijk op dat het stroef speelt. Ik heb vaak een vrij stevige grip op mijn fretboard en zeker bij bends merk ik het. Zelfde heb ik met een gelakte hals: als ik ga zweten gaat het plakken en wordt alles stroef.
    dat je plakt op de hals volg ik,maar op de toets... je hebt minder oppervlak omdat het hout een grovere textuur heeft dan esdoorn of ebben, dus je zou soepeler moeten kunnen spelen... (maar dan nog, t plakken herken ik niet :P maar als je dat hebt, wie ben ik om daaraa nte twijfelen?)

Senior Member

Standaard

@Aikara: Veel succes met het vinden van een jpm 90th. Persoonlijk zal ik nog wel eens een P1 willen hebben
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Standaard

haha, inderdaad. Alhoewel, paar maanden geleden stond er 1 op ebay (in nederland). Helaas had ik er toen geen geld voor
    Custom Serpentine 7 string DC, Ibanez JPM90th HAM, Ibanez JPM100P1, Ibanez JPM100P2, Ibanez JS100BK, Ibanez RG7321, Ibanez AEL20, Axe-FX 2 & MFC-101 footcontroller, KRK Rokit RP-6 G2

Senior Member

Standaard

Ik ben als Petruckateer jaloers, geweldige gitaar!
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Senior Member

Standaard

Met blijven plakken doel ik eigenlijk op dat het stroef speelt.
    Toets schoonmaken met Jim Dunlop flesje 1. In de olie zetten met flesje 2. Eerst de fretjes polijsten, doe ik met een tube polijstpasta vd fietsenmaker. Nieuwe snaren erop. Gitaar goe dafstellen en dan ehh..fietsen maar

Standaard

intressander kan een ibanez vertellen die veul en veul beter is....maar die heeft vast rare kleurtjes hahahaha

raar merk versterker heb je! hahaha

have fun!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mesaman Bekijk bericht
    intressander kan een ibanez vertellen die veul en veul beter is....maar die heeft vast rare kleurtjes hahahaha

raar merk versterker heb je! hahaha

have fun!
    Haha nee hoor, heb de JEM niet voor niets weer verkocht...
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten