Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1071 van 1214 EersteEerste ... 715719711021106110691070107110721073108111211171 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.701 t/m 10.710 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fragedallic Bekijk bericht
    yep . zijn George L cables voor naar amp(s)-in en fxloop en een stereo kabel voor mijn Koch switch. bijelkaar gehouden door een rekbare beschermkous ( breeded sleeve ( zie draadje: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=83275 )

superhandige, zo aan te passen als er een kabeltje erbij of weg moet.

Ik heb hem ook gebruikt voor een multikabel. Ik heb wel wat gekleurd isolatie tape op de pluggen gedaan zodat ik weet welke uiteindes van de kabels bij elkaar horen.

Op mijn bordje wordt de volgorde dan heel makkelijk, rood wit blauw en bij de amp weet ik dat rood amp in is, en op de achter zijde van mijn versterker heb ik een wit en blauw plakkertje bij m'n fx loop. Super makkelijk zo, binnen no time zijn alle kabels correct aangesloten en maar 2 kabels (stroom en multi gescheiden) over de grond.
    4 Sale:
    Marshall 1960a 4x12

Senior Member

Smile

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Zo! Een EHX fan?
    en van tapijt ?..
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fragedallic Bekijk bericht
    en van tapijt ?..
    ja en ja
    Ik vind die EHX pedalen het beste voor de sound die ik wil hebben. Hoewel misschien vervang ik die Pulsar nog wel eens voor een SupaTrem. En de Smallstone heeft wel een volumedrop maar misschien kan ik er een boost in laten modden. Tis op de Schulte Compact Phasing A na wel de mooiste phaser die ik gehoord heb.

En die kleden heb ik alleen thuis hoor. Btje veel moeite voor on the road.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Update! ( nieuwere betere foto's )

----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Mooi bordje maar ga je tegenwoordig al naar de foto-studio voor foto's van de pedalenplank? ;-)

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ehmm fotostudio? nope gewoon een witte tafel en foto's gemaakt met een iPhone

Bedankt voor je complimenten!
    ----

// City Of Life //

Member

Standaard

@jeroenschaaf: Mooie plank hoor, heel netjes. Wat voor wah is dat? (is't wel een wah?)
    Gibson Les Paul standard cherry sunburst '93, Fender Stratocaster 3tone sunburst '87, Vox ac4tv, Vox ac15, MI Audio Blues Pro, Boss PN-2, Boss RV5, T-Rex reptile, Boss chromatic tuner, Jim Dunlop GCB-95 CryBaby wah

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door becat Bekijk bericht
    @jeroenschaaf: Mooie plank hoor, heel netjes. Wat voor wah is dat? (is't wel een wah?)
    dat is de ondergewaardeerde MXR/CAE wah (die intern gewoon de 'Nitefly-wah' is , een 535q die ik ooit had, met extra mods, en heel handig; switchen tussen rode en gele Fasel-inductor)
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door becat Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    dat is de ondergewaardeerde MXR/CAE wah (die intern gewoon de 'Nitefly-wah' is , een 535q die ik ooit had, met extra mods, en heel handig; switchen tussen rode en gele Fasel-inductor)
    Wat meneer Nitefly zegt! Voor mij echt een te gekke wah! En dat switchen van rode naar gele fase is ook erg handig.
    ----

// City Of Life //

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenSchaaf Bekijk bericht
    Wat meneer Nitefly zegt! Voor mij echt een te gekke wah! En dat switchen van rode naar gele fase is ook erg handig.
    [offtopic]
    De pot in m'n crybaby was kapot en ik heb daar nu een nieuwe ingezet, een hot potz II, da's de originele pot van dunlop. Heb nog zitten denken aan een fasel pot maar die heb ik nog nooit gehoord dus toch maar gekozen voor het origineel
    [/offtopic]

Ik ben redelijk tevreden over m'n pedalplankje nu. Ik heb nog wel een probleem met de voeding, de plugjes passen niet 100% in de aansluitingen van de effecten. Ik moet dus nog even op zoek naar de juiste maat plugjes en dan de voeding daisychain opnieuw maken. En dan kan ik gelijk een plekje maken voor een digitech jamman solo :-)
    Gibson Les Paul standard cherry sunburst '93, Fender Stratocaster 3tone sunburst '87, Vox ac4tv, Vox ac15, MI Audio Blues Pro, Boss PN-2, Boss RV5, T-Rex reptile, Boss chromatic tuner, Jim Dunlop GCB-95 CryBaby wah

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten