Hehe
De functieomschrijving is correct, de verdiensten helaas niet...
Gezocht: Ibanez DE7
Dit is de reactie van de verkoper:
Hallo Daan,
Het betreft hier een USA Strat met verder geen bijzonderheden als in de advertentie vermeld.
Slagplaat vervangen vanwege scheurtje erin en slechte afscherming. (folie)
Nieuw besnaard en afgesteld. 1 butsje bij de brug, verder clean.
Mooie en goede strat met een fantastisch geluid. Zet 'm gerust naast een nieuw winkelexemplaar en oordeel zelf.
Vr. groet,
Guitar Boogie
Dat zou dus betekenen, dat ze in 2004 vintage zadels hadden?
Een USA Standard is het niet, die hebben 22 frets. Een Vintage Reissue is het ook niet, die hebben nitro lak. Het zou een Mexicaanse Classic kunnen zijn, maar dan klopt de advertentie dus niet. Dan zou 'ie trouwens ook veel te duur zijn, maar dat is hij ook als het een USA STD is.
American Specials hebben een grote headstock. Had de eerste serie Highway 1 geen kleine headstock? Maar dan zou hij dus weer nitro lak moeten hebben...
Hij is al eens eerder in dit topic langsgekomen, toen konden de kenners er ook niets van maken. Ik vind het een raar ding.
Laatst gewijzigd door Arjan12; 12 augustus 2010 om 12:00
Ik zie trouwens nu dat 'ie gewoon 22 frets heeft, de beschrijving klopt niet. In 2004, had Fender toen niet nog de 'American Series'? Misschien is dat 'm?
Dan is 'ie wel te duur, maar dat is jouw probleem.
Op de foto is te zien dat hij 22 frets heeft, de omschrijving klopt gewoon niet.
Er zouden volgens de beschrijving, vintage stijl tuners opzitten.
Als het een USA std. is, zou het kunnen kloppen, dat 50ies slaat waarschijnlijk op de kleur + maple toets.
Heel vreemd, erg jammer..
Kan er op internet ook niks over vinden.
Zou hem graag kopen, ben echt verliefd op die looks sinds het Clapton concert.
Ik heb nog steeds twijfels, als het een classic player zou zijn, zou die geen moderne tuners en 3ply plaat hebben.
Als het een STD. is, USA of Mex, zou die inderdaad een 2 punts tremolo en vintage zadels hebben...
![]()
dit is gewoon een squier classic vibe: http://link.marktplaats.nl/369595713 klopt dus ook wel dat hij een pine body heeft, maar zet er dan gewoon ff bij dat het een cv squier tele is.
vr.gr
Zou die Alleycat Relics-gast nog meer advertenties op marktplaats hebben?
Favorieten/bladwijzers