Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Merelvh Bekijk bericht
    Ja, ik weet wie je bent! Hm, de Blueridge heb ik niet eens geprobeerd..
    Ik heb de Taylor 714 op het oog, maar tegen die tijd heb ik zoveel keus dan ga ik lekker verder zoeken! Op de Casa Benelly site staat 64,3.
    Cool! Ik was een tijdje terug helemaal ondersteboven (nu nog, trouwens) van de 714ce-LTD koa (2008 model). Ik zou zeggen, als je rond die prijs gaat kijken kun je beter meteen Lowdens en McIlroys gaan proberen.
    '08 Taylor 'Alison' 110ce | '03 Tanglewood 'Lizzie' TBF Sap STO | '10Kentucky KM-550 mandoline | '07 Taylor SolidBody Classic

  2. #12

    Standaard

    Mooie gitaar! Wist niet dat Eastman iets bredere halzen heeft. Ik neem aan ook iets dikker als normaal?
    Wat is eigenlijk het voordeel van deze soort tuners tov de normale (ac712)?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    En niets zo charmant als een gitaar aan de wand.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    Na al die gezellig kennissen: Ik heb geen idee wie je bent, maar wat een mooi gitaartje zeg! Gefeliciteerd!

    Klinkt ook lekkerrrrrr!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Locatie
    Bedum
    Berichten
    1.519

    Standaard

    Ik ken je ook niet verder...maar ik vind het supercool als jonge meiden zo'n goeie smaak hebben! En zo tof kunnen spelen....sssooo!

    Mooie gitaar, hij is helder, direct en heeft toch een zekere aangename warmte en sustain. Gefeliciteerd ermee!
    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Git Aar Bekijk bericht
    Mooie gitaar! Wist niet dat Eastman iets bredere halzen heeft. Ik neem aan ook iets dikker als normaal?
    Wat is eigenlijk het voordeel van deze soort tuners tov de normale (ac712)?
    Ik heb niet het idee dat de halzen dikker zijn dan die van bv een Taylor of Larrivee. Het enige wat ik ooit echt aan een hals heb gemerkt is dat de Furch halzen me doen denken aan een klassieke gitaar en die van Blueridge héél erg dun zijn.

    De 'slotted headstock' of 'slothead' zorgt ervoor dat de snaren eigenlijk de headstock in gaan in plaats van erboven om een tuner zitten. Dit zorgt voor iets meer druk op de topkam en kan sustain lichtelijk bevorderen. Ook kunnen de snaren iets strakker aanvoelen.
    '08 Taylor 'Alison' 110ce | '03 Tanglewood 'Lizzie' TBF Sap STO | '10Kentucky KM-550 mandoline | '07 Taylor SolidBody Classic

  6. #16
    Junior Member
    Geregistreerd
    31 januari 2010
    Locatie
    Hellevoetsluis
    Berichten
    29

    Standaard Wachten op de echte gitaar...?

    Hallo, Merel.
    Ik zag de clip(s) waar naar verwezen werd ook en vond de Waanders gitaar waar je op speelde ook erg mooi klinken.
    Heb je er al een of was dat een proefje.. overigens lekker gespeeld.
    Ter info, ik heb 2 Taylors, een GS5 en een GC4, beiden met brug en pennen van Bob Colossi (bot) en zelf aangebrachte slagplaten.
    Geweldige gitaren (Hana speel ik b.v. op de GC4.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2007
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    206

    Standaard

    De Waanders gitaar waarop ik speelde is een geweldige handgebouwde gitaar.. Ik mocht hem met flinke korting kopen maar nog steeds boven budget en dan wacht ik liever een tijd tot ik ook weet wat ik echt wil.
    Mooie Taylors zijn dat! Ik heb laatst op 2 Taylors gespeeld, en dat zijn echt hele lekkere gitaren! Maar vind ze pas echt speciaal worden in de hogere prijsklasse.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 september 2007
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    206

    Standaard

    Voor degene die er geinteresseerd in waren; hier is een filmpje dat ik op m'n nieuwe Eastman speel.

    http://www.youtube.com/watch?v=gPW8WqUcg4M

    (of hoort dit in sounds thuis?)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top