Mijn knutsel pagina:
www.gemini-guitars.nl (non-commercial)
Proest....hahaha.
Ik vind gitaren geweldig gaaf, maar er komt bij mij geen leven in mijn slurfje hoor, ook al is ie nog zo mooi!
Ggeen probleem zelfs voor mensen zoals jij hebben ze een oplossing
Hij is wel heel mooi geworden, gefeliciteerd.
Ge topic mbt de cabro built heb ik ook in de gaten gehouden jammer genoeg dat het niet is gelukt.
Mooie plush koffer trouwens, zelf ben ik nog op zoek naar een nieuwe elCheapo koffer waar een diy tele cabronita style goed in past, in de gemiddelde cheap (boston, thoman, topsoundseller enz.) tweed case schuift hij alle kanten op.
Laatst gewijzigd door speedmusic; 11 augustus 2010 om 14:38
Nice one
Laat maar hangen die van mij, anders stroomt er teveel bloed uit mijn hersenen en ga ik rare dingen doen, zoals een (te) dure gitaar kopen ofzo....
Ja, dat idee kreeg ik ook al na 1 minuut uitproberen. Uiteindelijk verliet ik de winkel met deze koffer van Hiscox (€ 128,-)Oorspronkelijk geplaatst door speedmusic
Enne... zoals ik al zei: de Cabro komt volgend jaar !
Mijn knutsel pagina:
www.gemini-guitars.nl (non-commercial)
Tis een bjoetie![]()
![]()
Vanaf de zijlijn (1 straat verderop) de bouw meegemaakt... ik ga vanavond ff kijken! Ziet er goed uit.
EDIT; wegens de looks nog ff de foto hier:
![]()
Laatst gewijzigd door Chris Winsemius; 11 augustus 2010 om 17:49
Ff een vette Vleutense bump!
Nagramoth kwam gisteren langs met deze prachtige Telecaster en ik heb de elementen/elektronica gesoldeerd. Daarna ff op 'n SuperChamp (80s) getest en zeer ok bevonden. Er moet nog wel wat af- en ingesteld worden maar de eerste (plugged en unplugged) indrukken zijn gewoon zeer goed. De nitro baby blue lak is trouwens echt goed gelukt.
Elementen: Voodoo Pickups A5 (als ik het goed heb)
Volume: japans potje (solid shafts ff niet op voorraad)
Tone: Fender/CTS no-load pot
TAD paper in oil condensator
Dat heb je heel sierlijk in mekander geklust nargamoth.
Ook de kleur is mooi gekozen al ben ik meer van de BBQ top.![]()
Hi
Ik vin um hartstikke mooi.
En het bewijs van de eeuwenoude spreuk:
Achter iedere succesvolle kerel staat een snuggere vrouw!
Veel plezier met allebei.
Gus a.k.a. Duhsjaak
Favorieten/bladwijzers