Ik wilde inderdaad net zeggen
HO!!!!
Nu FF kappe met die topicvervuiling
![]()
Ik wilde inderdaad net zeggen
HO!!!!
Nu FF kappe met die topicvervuiling
![]()
Hee Mark,
Hoe bevalt ie na een maandje nu?
Alexander van Engelen
Ik denk vaak: deze sound is het helemaal, maar dan zet ik 'm weer aan en ga draaien, of download iets van Axechange, of van het forum en dan is het weer DAMN da's nog lekkerder.
Mijn Cae3+ heb ik nog geen dag gemist. De sim komt echt HEEEEL dicht in de buurt.!
(overigens: Die euroblue setting van Scott vind ik prima klinken, maar ik ken het origineel niet.)
Kan iemand mij eens vertellen wat precies die "Red Wirez" cabs zijn waar iedereen op het fractal forum zo enthousiast over is aub?![]()
www.redwirez.com.
Die jongens sampelen een hoop bekende / goede speakerkasten met een hoop verschillende microfoons op een hele hoop posities. In de Axe kun je zo'n sample als een externe user cab importeren, en gebruiken i.p.v. de standaard cabs. Hoge kwaliteit en het voordeel van de Red Wirez is dat je dus kan kiezen uit een enorm aantal mic's en posities.
Alexander van Engelen
verwijderd: geen download links op dit forum
Laatst gewijzigd door morris; 7 september 2010 om 11:07 Reden: geen download links
2 Ibanez RGD 2120Z ISH, RGD 2127Z ISH, RGD V-Custom en Gibson RD Artist.
LIVE: EVH5153 6L6 50W & EVH5153 STEALTH 50W / BOSS MS-3 / 4 stuks IRT212 met V30 CH & UK
HOME: Kemper MK2, Ampero II Stomp <> Ampero Control. En IR's gewoon zelf aanpassen.
Bad form, Herrieman.
Ik waardeer die Redwires jongens heel erg en zo duur zijn de pakketten niet.
Laat krentekakkers zelf maar zoeken naar hun illegale snoepjes.
Ik heb een broertje dood aan downloaders die genieten van maar niet betalen voor zaken waar andere mensen veel geld en moeite in steken en hopen er wat mee te verdienen.
Boeit me niet dat het legaal mocht zijn in NL. Gewoon mijn ethiek.
Favorieten/bladwijzers