Ik ben nogal compulsief qua netheid, waarom liggen die prachtgitaren kriskras door en over elkaar heen?
Jouw hele collectie kost zo te zien een redelijk vermogen?
Een standaardje kost 6 euro!
Haha, die hond, daar speel ik niet op... maar zij kan wel mooi zingen
Ik had de gitaren eventjes zo gelegd voor de foto, standaards heb ik genoeg
jep, het is niet op op te scheppen, maar die hele colectie is iets van 5000 euro
en de kasuga bas heb ik van mijn oom gekregen, ooit eens...
Vraag mij niet hoe ik aan het geld komwant ik snap het ook niet,
maar een van mijn motto's is: "Altijd sparen en aan iets leuks uitgeven"
Grtz. From Ijselrobo 07
Oh goed te horen!
Maar die WC.....briljant!
Denk eens hoeveel tijd je bespaart door gewoon lekker te crappen tijdens het jammen!
Ok, hier dan mijn 2 cent...
Voorste gitaar is een echte Marskramer 3/4 gitaar, goedkoop en met knappe snaren nog erg leuk voor vakantie ook.
Helemaal links is een TCS KDC-100 klassieke gitaar (niets bijzonders).
De rode is een Epiphone Les Paul standard plaintop bigsby, aangepast met rollerbridge en Seymour Duncan Jazz/JB pickups en Seymour Duncan Triple Shot pickupring voor coil-split en parallelschakelingen. Erg veelzijdig, maar met alles op normale humbucker klinkt ie toch het mooist. Speelt top, maar is loodzwaar.
De blauwe is een Yamaha Pacifica 604W, geheel standaard. M'n eerste gitaar (gaat daarom niet weg) en zeker een lekkere backupgitaar.
De bruine is een St. Blues 61 South, zie ook mijn andere post.
De rechter is een Tanglewood TW-15HB, klonk al fantastisch in de winkel en gaat al steeds lekkerder klinken. Geheel massief, en heeft daardoor dan ook een belachelijk hard volume zonder versterking.
Effectboard is Behringer PB600, TC Polytune, Maxon OD808, Dunlop Crybaby, Boss AC3, Brace Audio DWG1000. Is nog ruimte in het board voor uitbreiding
Versterker is een Marshall Haze 40 combo, met 4 button footswitch. Gelukkig (nog) geen storingen mee gehad waar deze versterker berucht om staat, lekkere bluessound.
![]()
Favorieten/bladwijzers