Ik weet niet of ik hier moet zijn maar laat ik het maar proberen. Ik speel op een Rivera TBR 1 versterker. Heb een Lexicon MPX 1 effectenprocessor en bestuur deze d.m.v. de Lexicon MPX R1 midi controller. Dan heb ik ook nog een Rocktron Patchmate. Mijn bedoeling is om de kanalen van mijn Rivera via de Rocktron Patchmate te schakelen dit i.c.m. met de presets van mijn MPX 1 en de losse pedalen. Het volgende is hier aan de hand:

De footswitch van mijn Rivera heeft de volgende eigenschappen:
The footswitch circuit has low-current, one-shot Schmitt Trigger Inputs, and all are latched. The switches are momentary contact and are normally open.

De patchmate is latched.

Ik heb Rivera gevraagd wat ik kan doen. Zij antwoorden het volgende:
It's converting latching to momentary.

De MPX R1 biedt mij wel de mogelijkheid om de kanalen van mijn Rivera te schakelen. De MPX R1 heeft namelijk een relay waar ik kanalen kan schakelen.
Ik heb drie opties: Latching - Momentary normally open - Momentary normally closed. Wanneer ik voor de 2de optie kies kan ik de kanalen schakelen van mijn Rivera. Druk ik op switch 1 dan gaat mijn Rivera van kanaal A naar B. En als ik op switch 2 druk gaat die van kanaal B naar A.

Wanneer ik het via de Patchmate laat lopen lukt dat niet. Stel ik heb kanaal A van mijn Rivera op loop 1 van mijn Patchmate geprogrammeerd. Nu ga ik naar Loop 4 en ga terug naar loop 1. Het volgende gebeurt dan: mijn Rivera schakelt van kanaal A naar B. Terwijl ik kanaal A in loop 1 heb geprogrammerd.

Bestaat er een apparaat dat Latching naar Momentary normally open kan converteren. Wat ik bedoel is een apparaat die je tussen de Rivera en de Patchmate zet die de vertaalslag kan maken.

Wie kan mij helpen of weet iemand een adres waar ik zoiets kan kopen of laten maken.