Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 359 van 904 EersteEerste ... 259309349357358359360361369409459859 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.581 t/m 3.590 van 9036
    Senior Member
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mikeyaxeman Bekijk bericht
    Mmmm verleidelijk wil al een tijdje een stratocaster hebben naast me les paul.
    Na wat googlen lees ik dat Cheri dezelfde als Fenix zijn? Van beide nooit gehoord.. iemand hier ervaring mee of stel ik nu vragen in de verkeerde topic?
    Te koop: Marshall MG100DFX 300,-

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soesje Bekijk bericht
    Na wat googlen lees ik dat Cheri dezelfde als Fenix zijn? Van beide nooit gehoord.. iemand hier ervaring mee of stel ik nu vragen in de verkeerde topic?
    Volgens mij wel, zijn behoorlijk goede gitaartjes volgens mij.
    Anders even aan Geert of Wietse vragen die zijn de guru's hier op dat gebied.
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soesje Bekijk bericht

Fenix gitaren werden gemaakt door de Young Chang fabriek in Korea (zij maakte ook voor Fender USA strat- en Tele modellen)
    Zeer goede kwaliteit en afwerking, body zal van ash of alder zijn en hals van maple (one piece), ik zie dat er Gotoh elementen in zitten en die zijn origineel en Fenix gebruikte deze elementen zelf ook voor de ST 20, 30 en 40 modellen.
    Houd er rekening mee dat de elementen een beetje flauw/dunnig klinken omdat ze low output zijn.

Zijn echt goede gitaren die een MIM Fender de baas zijn en gezien de vraagprijs van E 180,00 kun je deze rustig kopen en er volgens elementen naar smaak in te zetten.
    Leuke extra is de hoogtesteller voor de hals (dat kleine gaatje in de neckplate) zoals je die ook ziet bij Fender USA modellen.

Alle Fenix gitaren die ik heb gehad, waren allen keurig afgewerkt.

Een punt waar je op moet letten zijn de frets, want Young Chang gebruikte fretjes van nogal zacht materiaal (volgens mij nikkel).
    Hij kan dus de nodige fretwear hebben, maar dit hoeft niet natuurlijk, maar vraag er zekerheidshalve wel naar.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Amp !

er staat een mooie epi lp honey burst op MP met koffer voor €250,- in Arnhem.

Ik krijg de korte link niet gekopieerd dus even de lange.

link

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    er staat een mooie epi lp honey burst op MP met koffer voor €250,- in Arnhem.

Ik krijg de korte link niet gekopieerd dus even de lange.

link
    Als je dan toch naar Arnhem gaat.....kun je op de terugweg wel ff een bakkie komen halen....
    **** O wacht ff.....ik ben geografisch (en op andere gebieden nog veel erger) in de war......sollie....maar dat bakkie mag altijd...wel ff je goldtop meebrengen

Senior Member

Standaard Les Paul Custom Black Beauty

Dit blijft toch ook een natte droom van me.
    Zo laag geprijsd zie je ze toch zelden?
    http://link.marktplaats.nl/367440419

Senior Member

Standaard

Ik ben overactief vanavond, excuses daarvoor.
    Dit is een Black Beauty kopie, al twijfel ik ernstig aan de middelste humburgert.....die is er volgens mij zelf ingefrutseld.
    http://link.marktplaats.nl/361307667

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spykie Bekijk bericht
    Dat vind ik absoluut geen tip eigenlijk... Een roland cube 30 kost 2dehands zo'n 100 euro. En zo'n Squier voor 190 euro is nu ook niet direct een topprijs.
    Er staan vergelijkbare Squiers te koop voor zo'n 100 euro. En als je dan een Cube 30 voor zo'n 100 euro erbij koopt, heb je dezelfde set voor een pak minder geld.

En ik kan me vergissen, maar ik ruik belangenvermenging hier...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten