die strat ziet er idd erg sjiek uit.
Wat ik ook koop, deze strat is mijn koningin![]()
Op verzoek van meerdere op het forum vandaag even de tijd genomen om mijn collectie op de gevoelige plaat te zetten (wat ik thuis heb)
vlnr: Fender Contemparory Strat E-serie 1986, Sakai 1970/1971 (gesigneerd door George Kooymans), Squier Jazzbass (ex Herman Deinum van Cuby en door hem gesigneerd), Squier Hello Kitty, Epiphone LP Custom 1996 Unsung Korea, liggend is een Volcano (op de achterzijde gesigneerd door Di-rect)
vlnr: Custom by Matsumoku SG Double neck, Gibson SG 200 1971, Gibson RD Custom 1978, Gibson SG MM 1967, Gibson SG Faded 2008, Gibson SG 90 Double (first limited run van 250 stuks) 1988,
vlnr: Gibson Melody Maker 2005 (limited run met P90 dog-ear + tom brug), Gibson M III 1991, Gibson Marauder 1978, Gibson LP Studio 1991 (ebben toets), Gibson Joan Jett 2007
vlnr: Fender Pro Roc 1000 1983, Peavey Classic 20 1991, Hohner Orgaphon 1965
Shin-ei Fuzz-Wah, Pearl Flanger + Phaser in feedcase (is zoek nog wat Pearl pedalen), Ibanez Metal Charger (oudje uit Japan) Boss ME-50 multi-effect
Leuke verzameling Geert!!! Ik mis nog wel een vette Marshall jcm-800 full stack.
![]()
Geert, ik had nog zo gezegd....laat het me eerst weten...
hele slierten kwijl hangen aan mijn borstelige kin.
WOW!Die MIII staat ook op mijn verlanglijstje!
En die Marauder, daar had ik onlangs zowat een ruildeal mee met de -inmiddels verkochte- Hohner.
Ge-wel-dig! kerel kerel, ik zit te grienen van jaloezie!![]()
Mooie set Geert. Zitten apparte modellen tussen.
Maar gaat dat niet roesten in je tuin?![]()
Yep Geert, de hoeveelheid hondslelijk wordt ruimschoots gecompenseerd door de hoeveelheid mojo.
Lekker bezig.
Jammer dat je die El Maya 335 de deur uit hebt gedaan.
Iets dergelijks mis ik nog, en een telecaster.
Maar verder helemaal top.![]()
@Geert: dat zijn een hoop gitaren. Moeten er niet eens wat versterkers bij?![]()
Favorieten/bladwijzers