Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 29
    Senior Member

Standaard

Ik las op een ander forum dat Danelectro een nieuwe FAB delay heeft, met maximaal 600 ms delay tijd, en voor maar $30. Ik weet niet of die aan al je eisen voldoet, maar het lijkt me zeker de moeite waard om eens uit te proberen.
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

Standaard

Weet niet of je hier wat aan hebt maar ik gebruik zelf een DD-5 met een DIY tap-tempo, bevalt me prima!
    Te koop: Marshall MG100DFX 300,-

Senior Member

Standaard

line 6 echo park ik zou sparen voor een aparte looper...

Senior Member

Standaard

Thnxx dudes voor alle tips.. Ik heb mijn verstand voor een groot deel overgeslagen en puur op GAS een malekko 616 besteld die vandaag binnenkomt als het goed is.

Het is in ieder een geval een heldere analoge delay.. maar totaal niet met de features die ik eigenlijk zocht.. de buffer optie is wel kewl.. we zullen zien!

GAS strikes back
    Opinions are like azzholes, everyone has one and they usually stink.

P.S Your dinner is ready!

Senior Member

Standaard

kerel, die Malekko 616, daar ga je van genieten. Doe ik nu al zo'n 2 maanden.
    enige waar je tegen aan zal lopen is de modulatie gekte op dat ding. Depth standje voorbij 15 % is al heel snel te woblie woblie. Daarvoor is het heaven!
    Echter met (te) veel modulatie met de mix knop helemaal open en time helemaal naar 0 geeft hele gave vibrato en chorus tonen. check manual online, wordt nml niet geleverd bij pedaal. Veel speel plezier!!
    Laatst gewijzigd door Fragedallic; 3 augustus 2010 om 10:41
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Senior Member

Standaard

Vandaag pas redelijk kunnen spelen met de malekko. Een van de betere delays die ik de laatste jaren ben tegengekomen die malekko 616. Het staat nu aan het eind van de chain voor een clean amp. De buffer pept het geluid merkbaar op en maakt het levendiger en wat transparanter.

Toen ik het pedaal alleen had aangesloten tussen gitaar en amp kreeg ik een modderig geluid in de TB stand.. maar in de chain weer niet, geen idee waar dit aan ligt. Het is een zeer heldere analoge delay (in buffer stand) wat bijna voor digitaal zou kunnen gaan.

Ik heb dus een memory toy en daarnaast een malekko 616. De 616 heeft mooiere repeats en een interne trim voor gain. Onderschat de toy echter niet want de eerste twee repeats zijn heel degelijk en in live situatie uitstekend te doen gezien de prijs, daarnaast is het compact.. Dus er zijn nu 2 delays om mn beard.. de toy waarschijnlijk met een slapback standje..

Senior Member

Thumbs up Gefeliciteerdteerdteerd

Gefelicitaart! Mooie aankoop! Altijd leuk 2 delays. Bij mij eigenlijk onmisbaar geworden.
    En, hoe vind je de modulatie ?
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Senior Member

Standaard

Ja helemaal vergeten .. de modulatie, ik vind de modulatie in een wat subtiele stand natuurlijker kllinken dan een ehx. Dus een heerlijke modulatie, maar al snel wobly. Geeft niet want ik had na even spelen een heerlijke standje gevonden dus de rest van de depth gebruik ik niet.

Voor het geld is het een hele goede heldere analoge delay pedaal en belangrijk, ik ben echt tevreden met de gok die ik genomen heb.

edit: ik kreeg een mailtje van malekko.. gebufferde pedaal ervoor en weg = modder... de ph350 phaser levert de buffer daarom was de modder weg in TB stand in mijn chain
    Laatst gewijzigd door Shaggy; 8 augustus 2010 om 01:15

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Shaggy Bekijk bericht
    Dus er zijn nu 2 delays om mn beard..
    Nice! Ik wil ook 2 delays op m'n baard!
    En mooi om te horen. Ik had altijd ergens wel een tikkeltje interesse in de Malekko 616, niet zozeer voor mezelf hoor, maar nu een stuk minder omdat ik niet zo'n hele grote fan ben van heldere analoge delays.
    Ik wacht nogsteeds op de 919.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

... waar kan je de malekko bestellen/kopen?
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten