Bon Jovi - Livin on a prayer.
Bon Jovi - Livin on a prayer.
Proud Sovtek owner.
Je zou ook voor wat rustiger metallica werk kunnen gaan. Aangezien Kirk Hammett niet de meest ingewikkelde solo's speelt, maar wel een goede basis geeft om het goed te leren.
Stairway to Heaven om winkels te pesten, hoewel ik niet zeker weet of ze met "NO STAIRWAY TO HEAVEN" ook de solo bedoelen.
(deze solo is net iets moeilijker dan die van Nothing else matters)
Hoh, lees net dat deze al gesuggereerd was.
Als je nog steeds een simpele solo zoekt, probeer Misery business van Paramore :P (hoewel deze niet zo leuk is om te spelen naar mijn mening)
Laatst gewijzigd door Akuma; 12 augustus 2010 om 14:42
Mijn gear: J&D LC300 WH - Squier Hotrails Deluxe - Roland Cube 30X - Line6 Pod 2.0
Dit is echt de simpeleste die ik ken: CCR; http://www.youtube.com/watch?v=pJaXm...Q1BD5yI3E3jH-a
op 1:32 min
The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.
- Charles Bukowski
Nothing else matters van Metallica
Haast volledig te spelen met E mineur toonladder in mineur mode.
Start wel met een tricky dubbele bend, maar die kun je eventueel beperken tot een enkele.
Succes
Andy
Bedoel je dat hey you van pink floyd een makkelijk tokkeltje heeft. Dat is interessant. David Gilmour heeft ooit uit de doeken gedaan hoe hij dat destijds heeft gespeeld. Zoals hij het speelde was het inderdaad simpel. Hij had alle bassnaren eraf gegooid en vervangen door dunnere snaren. De stemming bepaalde hoe hij het speelde.
Elke andere manier is minder simpel. Ik kan hem echt niet zo goed spelen (niet dat dat nou zoveel zegt overigens).
Favorieten/bladwijzers