Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 588 van 1797 EersteEerste ... 8848853857858658758858959059863868810881588 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.871 t/m 5.880 van 17961
    Senior Member

Standaard

Oh nee, no harm intended. Was een flauwe manifestatie van de gedachte aan een onelastische botsing van een gitaarkoffer met een oog. In die zin heeft een gitaarkoffer in mijn ogen namelijk geen toegevoegde waarde.

Jaja flauw, ik ga wel weer in mijn hok...
    Gear:
    Schecter C-1 BlackJack | Schecter Hellraiser Sunset FR | PRS Torero SE | Vintage V6 Icon LB
    Blackstar Artisan 30H | Blackstar HT-Blackfire | Demeter Comp-2 Pro | 1x12 SugarCone

Senior Member

Standaard

of ook hij heeft als geluidsman opgetreden bij een bandje met een nogal driftige gitarist?
    Toooooooooooooooone!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MegaDrive Bekijk bericht
    Nou, in die van mij niet...

hahaha wel goed gevonden

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindstrom Bekijk bericht
    of ook hij heeft als geluidsman opgetreden bij een bandje met een nogal driftige gitarist?
    God ja hoe heet die gast ook weer.....nou dat gastenboek van dat bandje is door Geenstijl-bezoekers he-le-maal naar de kl*te geholpen

Senior Member

Standaard

Ik ben het ook nooit eens met de geluidsman, maar dát was ik niet. Ik GAS mijn handen in onschuld.

Okee nou is het echt klaar!

Om iets zinnings bij te dragen aan het topic voordat ik dat verpestte: ik vind een gitaarkoffer wel wat toevoegen als deze specifiek voor de gitaar gemaakt zijn (Parkers, Warriors, Ironbirds, etc) of als het echt kwalitatief goede koffers zijn. In de meeste (online veiling) gevallen lul ik wat van de prijs af omdat er zo'n standaard Stagg koffer bij zit die ik niet hoef.
    Gear:
    Schecter C-1 BlackJack | Schecter Hellraiser Sunset FR | PRS Torero SE | Vintage V6 Icon LB
    Blackstar Artisan 30H | Blackstar HT-Blackfire | Demeter Comp-2 Pro | 1x12 SugarCone

Senior Member

Standaard

Ik ben het ook nooit eens met de geluidsman, maar dát was ik niet. Ik GAS mijn handen in onschuld.

Okee nou is het echt klaar!

Om iets zinnings bij te dragen aan het topic voordat ik dat verpestte: ik vind een gitaarkoffer wel wat toevoegen als deze specifiek voor de gitaar gemaakt zijn (Parkers, Warriors, Ironbirds, etc) of als het echt kwalitatief goede koffers zijn. In de meeste (online veiling) gevallen lul ik wat van de prijs af omdat er zo'n standaard Stagg koffer bij zit die ik niet hoef.
    En ik vraag me af of deze koffer (die dus bij de Epi zit) überhaupt wel geschikt is voor een Les Paul. Ik kan me vergissen, maar het lijkt meer op een case voor Teles en Strats en daar wil ik mijn LP in ieder geval niet in hebben....
    Verder vertrouw ik in deze op de kennis van Geert en ik vond de foto ook wel leuk!

Gr. C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Het zal geen kwaad kunnen die koffer, hij ziet er op zich netjes uit en hij heeft ook niet veel bewegingsruimte. Zolang hij maar op de neckrest rust en niet op de top van de headstock. Verder zou ik even kijken naar het shell materiaal en de dikte van het dempingsmateriaal want de snaren staan daar zo te zien goed in. Ik had een keer een barst in de lak van mijn SA omdat de koffer omviel en de potmeter (die blijkbaar tegen de wand aan zat) als het ware de gitaar in drukte.

Dit is wel zo'n 13 in een dozijn model die je voor een paar tientjes bij elke gitaarboer koopt en ik had bij dit soort koffers altijd de neiging om van alles en nog wat (plectrums, stemapparaat, inbus sleutels, condooms, kauwgom, jengelstengels, zender belt packs, blikje bier, cd's, autosleutels etc) erin te stoppen en bij gebrek aan vakken gaat dat alle kanten op. In jouw geval zou ik gewoon kijken of je wat met de prijs kunt doen als je hem bij verkoper laat en zo niet, het ding verpatsen en een koffer kopen die precies op Les Paul modellen zijn gemaakt. Die zijn overal te vinden en hoeven niet duur te zijn.
    Laatst gewijzigd door MegaDrive; 6 augustus 2010 om 17:42
    Gear:

Senior Member

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Was dat niet de Chinese Jostiband...?

....en ik had bij dit soort koffers altijd de neiging om van alles en nog wat (plectrums, stemapparaat, inbus sleutels, condooms, kauwgom, jengelstengels, zender belt packs, blikje bier, cd's, autosleutels etc) erin te stoppen en bij gebrek aan vakken gaat dat alle kanten op.
    Wordt hij wel mooi relic...!

Gr. C.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Was dat niet de Chinese Jostiband...?

Wordt hij wel mooi relic...!

Gr. C.
    ghe ghe zoiets ja