Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 64
    Senior Member

Standaard It might get loud

It Might Get Loud! Grandioos!

3 totaal verschillende gitaristen (waaronder mijn favoriet!)

Jimmy Page
    The Edge (David Evans-U2)
    Jack White van the White Stripes.

Veel ouwe beelden en -nog belangrijker- fantastische gear!!!!
    Ik ben zo jaloers op die Explorer van The Edge!

Heb de dvd hier thuis liggen.....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door budje Bekijk bericht
    Voor iedereen: Deze film gaan kijken! Zelfs als je niet van 80's metal houdt! Echt heel ontroerend en grappig tegelijk!

Doen!
    Ik had de tip al een keer gekregen en net de trailer gezien: http://www.youtube.com/watch?v=FF4H8lB2Y_o

Must... seee.....

Standaard

ik begrijp niet dat iedereen de anvil film zo leuk vindt...
    ik heb hem gekeken, en alles wat ik zag was 2 losers die de hele tijd een beetje zielig lopen te doen en niet begrijpen waarom ze niet zo succesvol als Metallica etc zijn geworden...
    Nou als ik hun muziek en vooral hun nieuwe nummers hoor begrijp ik precies waarom ze nooit zo groot zijn geworden....

Stiekum ben ik toch blij voor ze dat ze dankzij de film toch weer een beetje success hebben....
    ...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.

Standaard

Heavy metal in Baghdad
    Gaat over de enigste heavy metal band in Irak en hoe hun leven en optreden tijdens de oorlog.
    Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=RC3icYwYstg

Global Metal
    Van dezelfde maker als Metal: A Headbanger's Journey. Hierin bespreekt hij hoe metal in alle delen van de wereld wordt beleefd.
    Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=KiOqGIWlFx8

When You're Strange
    Documentaire over The Doors
    Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=XR-qzSYsJ9k

Standaard

Heavy metal in Bagdad heb ik al gezien en vond ik echt niets aan.

Gewoon geen leuke docu in het algemeen, voornamelijk door hun situatie en dat de muziek echt slecht is. Al kan ik begrijpen dat dat voor hun en hun fans een ongelooflijke vrijheid voorstelt.
    it's better to burn out than to fade away

Standaard

All Acces van Avenged Sevenfold. Verteld hun hele verhaal over hoe ze bekend zijn geworden, voornamelijk in de USA.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero Bekijk bericht
    Heavy metal in Bagdad heb ik al gezien en vond ik echt niets aan.

Gewoon geen leuke docu in het algemeen, voornamelijk door hun situatie en dat de muziek echt slecht is. Al kan ik begrijpen dat dat voor hun en hun fans een ongelooflijke vrijheid voorstelt.
    Of de muziek die ze maken goed of slecht is, staat buiten beschouwing in deze docu. Het gaat er juist om dat ze er alles voor over hebben om hun hobby uit te kunnen voeren.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bl44t44p Bekijk bericht
    Voor wie metalcore vet vindt: Parkway Drive: The DVD is echt een aanrader Supervet verhaal wat ze vertellen over de afgelopen 6 jaar en vooral heel veel beeldmateriaal van hun tours enzo. Zit ook nog een vette liveset bij!!

Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=MEwiMT--xOQ

+1000000!

Lang geleden dat ik zo'n leuke docu heb gezien zeg.
    Deze docu mag als voorbeeld dienen voor iedereen, of je nu van metal houdt of niet. Het doorzettingsvermogen en de passie om er wat van te maken straalt er van af bij deze aussies.

Zonder recorddeal naar de US & A vliegen, zonder contract touren door Europa, slapen in de buitenlucht of onder hun busje!.
    Ook studiofootage met Adam D is errug amusant.

Aanrader !

Senior Member

Standaard

Ik heb toevallig afgelopen zaterdag flight 666 zitten kijken. Met een dikke custom Boeiing een wereldtour doen met Bruce Dickinson als (co)piloot in de cockpit. En ook leuk om al die klassiekers weer 's te horen.

Senior Member
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mesaman Bekijk bericht
    sorry dat ik gilmore schreef! maar ik ben ook niet echt een the doors liefhebber geweest.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten