Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rijsberman Bekijk bericht
@GlobalWarming: je hebt 't steeds over '(gebrek aan) respect voor degene die het gemaakt heeft'. Vertel daar eens wat meer over?

Dus omdat iemand ergens in een fabriek in de VS of Azie z'n werk heeft gedaan, wat een gitaar heeft opgeleverd, ís het not done om 'm hier af te fikken, onder water te leggen of anderszins te 'mishandelen'? Ik snap daar echt niks van. Ten eerste vraag ik me af hoe dat disrespectvol zou zijn en ten tweede, hoe moet die arbeider daar in godesnaam wat van meekrijgen?

Echt, serieus, ik snap 't niet.
Het zal wel aan mij liggen. Eén van mijn ouders is boekbinder (ambachtelijk) steekt wel een paar dagen/weken tijd in het restaureren van boeken. Als de volgende eigenaar dan het leuk zou vinden om er wat op te gaan kribbelen is dat niet echt veel respect tonen. Het is niet dat hij héél die Gibson verneukt, hij maakt ze alleen persoonlijker maar dan lees je hier dat iedereen het "maar" een Gibson vind. Sommige mensen moeten wel lang sparen om een Gibson te kunnen kopen. Foto's van mensen die gitaren kapot smijten zijn cool, maar toch denk ik telkens weer: "sonde van die gitaar". Misschien ben ik wel een "hardcore" gitaar lover ?