ik snap niet dat jullie het niet zien, volgens mij gewoon een lc en geen Alleycat Relics maargoed als jullie dat niet zien dan weet ik het ook niet meer.
Tja, ik denk dat Alleycat een fanatieke gitaarbouwende man/vrouw uit de polder is. Bouw een partscaster en concludeer dat je gewoon 500 euro moet vragen, als je wat betaalde abeid wil hebben. Het is dan nog steeds hobby lijkt. me. Ik zie nergens terug dat het om een London City zou gaan overigens...
Ik ben soms wel eens boos op Les Strat geweest, maar ik kan mij zijn post heel goed voorstellen.
Ik denk namelijk ook dat het een LC Tele is.
Deze is ook niet hand build:
http://link.marktplaats.nl/361397658
Dit is namelijk een HK Tele
En het zijn forse prijzen hoor ok de relics zijn goed gedaan, maar E 500,00 voor een LC is toch echt te fors.
Slenterkat is niet transparant waar hij zijn onderdelen vandaan haalt of wat de afkomst/merk is
Natuurlijk is het gewoon een goeiekope tele die door een hobbyist geverherbouwd is. Als hij zijn creaties Alleycat Relics noemt, mag hij dat helemaal zelf weten lijkt mij. Dat hij er veel te veel voor vraagt ook.
Het punt is meer dat er natuurlijk geen twijfel is: dit is gewoon een veel te duur geprijsde eigen creatie.
Turn it up • Bring the noise
Maar natuurlijk is dit veel te duur, LC of niet. Zo zie je maar dat zelfbouw op kleine schaal nooit loont. Waarschijnlijk is hij een paar dagen druk geweest met relicen en zo, dus al vangt hij de verkoopprijs heeft hij nog een uurtarief van een appel en een ei.
Favorieten/bladwijzers