Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 585 van 1797 EersteEerste ... 8548553557558358458558658759563568510851585 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.841 t/m 5.850 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snaarplukker Bekijk bericht
    Waar twijfel je aan? Een kenner koopt dat niet en een beginner heeft liever een nieuwe uit de winkel.
    Er is inderdaad geen twijfel mogelijk: wat ie vraagt is domweg teveel voor wat ie biedt.
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Les Strat weer hoor...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snaarplukker Bekijk bericht
    Waar twijfel je aan? Een kenner koopt dat niet en een beginner heeft liever een nieuwe uit de winkel.
    Ziet er wel cool uit ...

Standaard

ik snap niet dat jullie het niet zien, volgens mij gewoon een lc en geen Alleycat Relics maargoed als jullie dat niet zien dan weet ik het ook niet meer.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Wil deze toch even posten hier, hoewel het niet zo zeer een twijfelgeval is, maar meer een beetje sneu...

http://link.marktplaats.nl/351225672

De tekst:
    Great looking road worn black Telecaster, hand made partscaster.
    Reliced by Alleycat Relics with a great eye for detail.
    Great vintage tone, ideal for blues and slide. Fender decal installed

Nou, "great eye for detail"......? Over details gesproken: zet er dan een echt goed lijkende decal op en niet zo'n ongelofelijke slechte kopie. Of zet er niets op, da's dan nog veel beter!
    N.B. er staat in de advertentie dus wel duidelijk dat het om een niet-Fender gaat en over de kwaliteit kan en wil ik ook niets zeggen!

Gr. C.
    dit zegt toch al genoeg?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Strat Bekijk bericht
    ik snap niet dat jullie het niet zien, volgens mij gewoon een lc en geen Alleycat Relics maargoed als jullie dat niet zien dan weet ik het ook niet meer.
    Tja, ik denk dat Alleycat een fanatieke gitaarbouwende man/vrouw uit de polder is. Bouw een partscaster en concludeer dat je gewoon 500 euro moet vragen, als je wat betaalde abeid wil hebben. Het is dan nog steeds hobby lijkt. me. Ik zie nergens terug dat het om een London City zou gaan overigens...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearjunkie Bekijk bericht
    Tja, ik denk dat Alleycat een fanatieke gitaarbouwende man/vrouw uit de polder is. Bouw een partscaster en concludeer dat je gewoon 500 euro moet vragen, als je wat betaalde abeid wil hebben. Het is dan nog steeds hobby lijkt. me. Ik zie nergens terug dat het om een London City zou gaan overigens...
    Ik ben soms wel eens boos op Les Strat geweest, maar ik kan mij zijn post heel goed voorstellen.

Ik denk namelijk ook dat het een LC Tele is.

Deze is ook niet hand build:

http://link.marktplaats.nl/361397658

Dit is namelijk een HK Tele

En het zijn forse prijzen hoor ok de relics zijn goed gedaan, maar E 500,00 voor een LC is toch echt te fors.

Slenterkat is niet transparant waar hij zijn onderdelen vandaan haalt of wat de afkomst/merk is

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Ik ben soms wel eens boos op Les Strat geweest, maar ik kan mij zijn post heel goed voorstellen.

En het zijn forse prijzen hoor ok de relics zijn goed gedaan, maar E 500,00 voor een LC is toch echt te fors.

Slenterkat is niet transparant waar hij zijn onderdelen vandaan haalt of wat de afkomst/merk is
    toch nog iemand die er wel kijk op heeft

Senior Member

Standaard

Natuurlijk is het gewoon een goeiekope tele die door een hobbyist geverherbouwd is. Als hij zijn creaties Alleycat Relics noemt, mag hij dat helemaal zelf weten lijkt mij. Dat hij er veel te veel voor vraagt ook.

Het punt is meer dat er natuurlijk geen twijfel is: dit is gewoon een veel te duur geprijsde eigen creatie.
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht

Maar natuurlijk is dit veel te duur, LC of niet. Zo zie je maar dat zelfbouw op kleine schaal nooit loont. Waarschijnlijk is hij een paar dagen druk geweest met relicen en zo, dus al vangt hij de verkoopprijs heeft hij nog een uurtarief van een appel en een ei.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten