Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1064 van 1214 EersteEerste ... 645649641014105410621063106410651066107411141164 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.631 t/m 10.640 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Custom Audio Electronics, ook wel van MXR..
    Dit weet ik ook wel. Ik bedoel dat de drie-letterige afkortingen niet of slecht werken met de zoekfunctie. Ook via de google-truc vind ik weinig info op het forum. Ik zoek (gebruikers) ervaringen..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeroenSchaaf Bekijk bericht
    Ja wat wil je precies weten!? Voor mij echt een ideaale wah door de vele instel mogelijkheden. Hiervoor had ik een Rmc maar die sneed nooit mooi door de mix heen. Met veel gain vind ik het nog weer lekker om de boost er bij aan te trappen om zo nog een iets schellere wah te krijgen.

Voor mij een te gek ding!

Wat wil je nog meer weten?
    Welke RMC had je hiervoor?
    Blijft de hele sweep gelijkmatig werken met flinke gain? ook met snellere voetbewegingen? Daar gaan de meeste wah's voor mij nat...

.
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Standaard

Hoe heet dat rekje waar je je pedaaltjes op zet?
    Ik heb gezocht op thoman maar ik krijg alleen maar van de volledige kisten maar ik zou graag zo'n rekje apart willen kopen...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GlobalWarming Bekijk bericht
    Ik heb gezocht op thoman maar ik krijg alleen maar van de volledige kisten maar ik zou graag zo'n rekje apart willen kopen...
    Dat is een Pedaltrain Jr.

deze komen niet los, alleen in combinatie met een koffer of gigbag.
    Toooooooooooooooone!!!

Senior Member

Standaard

zoek maar bij Thomann naar Pedaltrain, dan heb je een variant als deze ( de Jr. Versie), inclusief draagtas of koffer, met hetzelfde plankje..
    Zelf heb ik een Gator Pedal Tote, ook te vinden bij Thomann..vergelijkbaar, maar iets smaller, en de draagtas heeft geen draagband, maar alleen handvat..
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindstrom Bekijk bericht
    Dat is een Pedaltrain Jr.

deze komen niet los, alleen in combinatie met een koffer of gigbag.
    Bedankt !

Standaard

Dan ook maar mijn bijdrage aan deze thread;

De mijne! Ik gebruik em voor zowel bas als gitaar

Enige wat mist is mn DI box (is uitgeleend); normaal stop ik daar mn Rat in als overbrugging Wat er nog naast moet liggen is de EXP pedaal voor mn microsynth maar ik had geen zin om mn spul aan te sluiten.........

Volgorde:

Input - Buffer - volume pedal - DI box (out 1) - Microsynth - Colorsound Overdriver - Pearl AD-08 (out 2) - Boss SD-2 - Boss RV-3 (out 3) - EHX Electric Mistress - (out 4)

Volume pedaal is uit een oud Hammond orgel; optisch zoals de oude Morley pedalen. De Microsynth, de SD-2 en de Mistress hebben een bas / gitaar schakelaar. De microsynth kan ik met een EXP pedaal besturen (het filter dan). De SD-2 is flink gemod; de RV-3 heeft een treble cut op een van de uitgangen. De mistress (non deluxe, 9V) is gemod voor meer volume, meer bas en loopt op 12V voor een beter geluid!

Kleine rode pedaaltje links onder is een kanalenschakelaar van de amps
    Tijd zat....... toch??

Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

Senior Member

Thumbs up

heerlijke vintage uitstraling Bernarduur. En zo te zien ook multi inzetbaar
    heb je je board een beetje ruisvrij kunnen opzetten? Love the Colorsound btw.
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fragedallic Bekijk bericht
    heerlijke vintage uitstraling Bernarduur. En zo te zien ook multi inzetbaar
    heb je je board een beetje ruisvrij kunnen opzetten? Love the Colorsound btw.
    Totaal geen ruis Enige wat een beetje irritant was was de combi Mistress / analoge delay omdat die elkaars clock noise versterken maar dat kon ik gelukkig mbv trimpots eruit halen.

De Colorsound is geniaal! Eerste pedaal dat ik ooit kocht (ong 15 jaar geleden) en nog steeds op mn bord
    Tijd zat....... toch??

Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

Senior Member

Standaard

Volgens mij waren er ook mensen die zo'n soort houten rekje bij de ikea vandaan haalden. Moet je even in het zelfgemaakte pedalboard topic kijken.

Oh dat is dit topic.. Dom. Misschien even pedalboard tips en tricks ofzo proberen.
    Laatst gewijzigd door Jasper.; 3 augustus 2010 om 11:54

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper. Bekijk bericht
    Volgens mij waren er ook mensen die zo'n soort houten rekje bij de ikea vandaan haalden. Moet je even in het zelfgemaakte pedalboard topic kijken.

Oh dat is dit topic.. Dom. Misschien even pedalboard tips en tricks ofzo proberen.
    Dat is een Gorm. Maar daar zit natuurlijk geen tas of case bij.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten