Ik moet zeggen, ik begin die worn look steeds mooier te vinden.
Als mijn geldboom weer wortel begint te schieten, breng ik ook ff een gitaartje naar je toe, Willem!
Prachtige foto's trouwens!
En inderdaad, je opmerking over die camera en amp is quote-waardig![]()
Blues Hour: These minstrels will soothe your jangled nerves.
Gezocht: Gibson Les Paul Studio Gem (blauw, donkergroen of sunburst)
Ja......
Hmmmm, ik zit ook al aan wat dingetjes te denken qua tele's en zelf assemblage, als je serieus wil dan bestellen we samen de onderdelen.
Niet direkt natuurlijk maar wel voordat dit jaar voorbij is. Dan Bouw ik er een voor jou en een voor een maat van me en voor mijzelf. Misschien kunnen we op de shipping wat geld besparen..(dit is dus geen spam, ik wil geen geld, alleen maar kick ass gitaren maken)
Jep, ik ben het hier ook wel mee eens hoor.![]()
McWilliams:
Hmmmm, ik zit ook al aan wat dingetjes te denken qua tele's en zelf assemblage, als je serieus wil dan bestellen we samen de onderdelen.
Niet direkt natuurlijk maar wel voordat dit jaar voorbij is. Dan Bouw ik er een voor jou en een voor een maat van me en voor mijzelf. Misschien kunnen we op de shipping wat geld besparen..(dit is dus geen spam, ik wil geen geld, alleen maar kick ass gitaren maken)
Hangt een beetje van het prijskaartje af.
Ik moet nog een amp hebben en ik had het snode plan om een Strat-kloon voor erbij aan te schaffen (zie LC topic).
Maar zo'n afgefikte Telecastert...is natuurlijk ook niet slecht.
PM me even wat je verwacht dat dat totaal gaat kosten qua pleuro's.
Thanks!
Complimenten Mac, echt mooi geworden.![]()
En nu de hooibaal op!![]()
Toooooooooooooooone!!!
Favorieten/bladwijzers