Jouw aankoop alsmede deze super vette video herinnerden mij eraan dat ik toch eigenlijk wel heel graag een telecaster zou willen, dusja, eerst tele halen komende maand en dan maar openmaken en solderen![]()
Jouw aankoop alsmede deze super vette video herinnerden mij eraan dat ik toch eigenlijk wel heel graag een telecaster zou willen, dusja, eerst tele halen komende maand en dan maar openmaken en solderen![]()
Update!
Je zou met 'n 4 polige 5 weg schakelaar ipv. de stock 3 way switch bijvoorbeeld het volgende kunnen doen:
1) hals
2) hals met Esquire bass-stand
3) hals en brug
4) brug zonder tone-regelaar
5) brug
Stock looks en Tele-Esquire-mogelijkheden.
Chris, daar heb je toevallig zeker geen tekening van hè?
Klinkt namelijk ook wel erg tempting voor mijn Tele...
Mijn knutsel pagina:
www.gemini-guitars.nl (non-commercial)
@ frusciantefan
de 'bas stand' van een esquire heeft meen ik een 3.3k weerstand en een 0.05 uF condensator.
ik weet niet hoe het zit bij de 52 tele, maar voor zo ver ik kon vinden heeft deze alleen de .0.5 uF condensator tussen de tonepot en de volumepot,
bij de basstand op een esquire kun je de tonepot dacht ik niet gebruiken
Zag gisteren een filmpje met een Esquire-schakeling met nog een cocked-wah stand erbij. Dat leek me interessanter dan die rare bas stand waar ik vroeger in elk geval helemaal niks mee kon.
Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.
Favorieten/bladwijzers