Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 september 2002
    Locatie
    Muscat, Oman
    Berichten
    163

    Standaard

    SoundforCe is open source freeware, dus die is gratis, en binnenkort schijnt er een verbeterde versie uit te komen die nu in het beta-test stadium is.
    Ik denk dat ik die eerst maar eens probeer.

    Maar bedankt voor de tips! Ik zal het rijtje software programma's langsgaan als Soundforge niet bevalt (ik moet dat nog even installeren, maar heb toch nog geen line-inkabel)!

    Overigens kost Cubase (ik weet niet welke versie) ca. 90 euro bij waveworld rijswijk, cool edit (niet pro) kost dacht ik zo'n 50 dollar.....niet van K*z** uitgaand, natuurlijk...

    edit: Soundforge = SoundforCe. met G is geen freeware, met C wel. Werkt overigens goed, gisteren uitgeprobeerd. Alleen overstuurt mijn geluidskaart nog een beetje, dus ik moet nog met de settings van de POD prutsen.... Maar ik ben dus in business! Dank voor alle hulp en tips!
    Iwan

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2002
    Locatie
    St Lievens Houtem (België)
    Berichten
    604

    Standaard

    als ju nu via die MIDI/USB verbinding wilt opnemen, hoe moet je dit dan doen?

    ik bedoel, welke opname input moet je dan instellen???
    "Lyrics...Wasted time between solos" - Gibson

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 september 2002
    Locatie
    Muscat, Oman
    Berichten
    163

    Standaard

    Ik heb zojuist hierboven gelezen dat dat niet kan, maar ik wil toch nog eens tweaken met de pc (de usb-poort selecteren als source voor de recorder) om te zien of het nu echt niet gaat..... Je weet maar nooit, toch.... Kzit alleen nu op mijn werk en ben laaaaat thuis, dus of het vandaag gaat gebeuren???

  4. #14

    Standaard

    Werkt echt niet. MIDI is een data-protocol, en er gaar dus helemaal geen geluid door de midi kabel, alleen maar instellingen. Geluid is gewoon iets anders. Dus de line uitgang.
    Wat ik niet weet is of een POD een digitale uitgang heeft, dan zou het daar wel mee kunnen.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 april 2002
    Locatie
    Assen
    Berichten
    1.636

    Standaard

    Podpro wel digitale uitgang, pod2.0 niet, podxt usb + line, podXtpro heeft alles.

    Bouke
    *Blues; de mooiste cliche's ter wereld! *
    *Bandsite: www.lbbb.nl *
    *Facebook: http://www.facebook.com/pages/Low-Bu...75959775756438 *

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top