Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Hybrid View

Standaard

Je wilt twee dingen: een TubeScreamer en een distortion. Die TubeScreamer heeft zo'n effect op je 5150 door de 'mid-hump'. Waarschijnlijk is dat een kwaliteit die je niet zal waarderen in een distortion.
    Ik zou eerst proberen de Bad Monkey te gebruiken, die kan je toch ook zo instellen dat hij geen mid-hump heeft?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Ik zou 'm uit het raam flikkeren en er zelf achteraan springen.

Senior Member

Standaard

Die bad monkey is toch meer een boost pedaal dan een distotion. Ik heb gisteren gewoon maar mijn hele set mee genomen, want ik had geen zin om voor 1 x een pedaal van 100 euri te kopen.

Het probleem is dat ik mijn scheur uit m'n top haal. Klinkt heerlijk maar ik moet altijd die top meenemen, dat is ook nog niet zo erg als er een cab staat maar staan er alleen wat combo's zoals een Marshall valvestate of een Fender. Daar kan ik dan niet in de scheur uit halen die ik voor bijvoorbeeld Alice in chains of the foofighters wil gebruiken en dan sleep ik dus de hele zooi mee voor wat repeteer werk, zodoende dat ik dus op zoek ben naar een niet al te duur pedaal dat ik in zo'n geval kan gebruiken.
    Laatst gewijzigd door RedBuell; 30 juli 2010 om 11:36
    4 Sale:
    Marshall 1960a 4x12

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten