Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 21

Standaard Opnemen op Boss GT8 processor?

Hey peepz!

Ik ben de trotse eigenares van een Boss GT8 processor. Ik vind het geweldig allemaal, maar ik vraag me af of het mogelijk is om wat op te nemen en daarna te overdubben. Hoeft niet lang te zijn, maar zou toch graag wat solo's oefenen op een akkoordenschema ofzo. Ik las dat je wel als delay effect wat kunt opnemen, maar slecht 2.8 sec max, daarmee heb ik met moeite één akkoord lol

Ik wilde graag Boss contacteren, maar dan moet je log-in aanvragen op hun website, verplicht tel. nr. ingeven en ze herkennen enkel Amerikaanse nummers grrrrr... dus hoopte ik dat er hier mss iemand mij zou kunnen helpen???

Alvast bij voorbaat dank!!!

Inti

Senior Member

Standaard

Heb je in de handleiding gekeken?

Senior Member

Standaard

Het antwoord op je vraag is nee. Klaar.

Senior Member

Standaard

Heb je die GT-8 handleiding wel eens gezien? Is een kutding. Zelf hang ik gewoon een mic voor de speaker en neem op met Windows. Geen superkwaliteit, maar volstaat ruimschoots voor het doel van de topicstartster.
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

Senior Member

Standaard

Je zoekt dus in feite een looper? Iets waar je wat mee kunt opnemen en overheen kunt spelen, om te oefenen. Dan zou ik zeggen:
    Koop een BOSS RC-2!
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Het antwoord op je vraag is nee. Klaar.
    Wat ben jij een ouwe zeiksnor zeg! Ga lekker postzegels verzamelen joh.

Senior Member

Standaard

De vraag is adequaat beantwoord.
    Als ik een slagroomklopper koop en op het slagroomklopperforum vraag hoe ik er een haring mee moet fileren kan ik ook geen genuanceerd verhaal verwachten.

Standaard

Ja uiteraard heb ik de handleiding gelezen, maar daar geraak ik ook niet echt wijzer aan. Ze mogen inderdaad wat hun best doen hun handleidingen wat duidelijker te maken :-)

Op PC opslaan zou ik wel kunnen doen natuurlijk, maar zie het niet echt zitten om een hele mic-opstellingen te maken om een loopje op te nemen om daar gewoon wat op te oefenen. Vind het wel wat jammer dat ik nog wat nieuws zou moeten kopen als ik al een hele processor heb staan :-(((( Zit niet veel anders op precies... Er zit een pak geheugen in om midi bestanden op te nemen, dat wel, maar gewoon een gitaarstukje van een minuutje ofzo, dat gaat precies niet... echt jammer :-(((((((((((((

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    De vraag is adequaat beantwoord.
    Als ik een slagroomklopper koop en op het slagroomklopperforum vraag hoe ik er een haring mee moet fileren kan ik ook geen genuanceerd verhaal verwachten.
    Heel domme opmerking! Het zou perfect mogelijk zijn! Als je mensen gewoon wil afbreken, ga je frustraties dan maar op een ander forum uitwerken, op deze van de slagroomkloppers ofzo...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door IntiRock Bekijk bericht
    Heel domme opmerking! Het zou perfect mogelijk zijn! Als je mensen gewoon wil afbreken, ga je frustraties dan maar op een ander forum uitwerken, op deze van de slagroomkloppers ofzo...
    Ik vind je een beetje zeuren. Wat is er tegenwoordig mis met korte antwoorden geven? Als het antwoord 'ja' was zou er nog een toelichting gewenst zijn, maar bij 'nee' houdt het gewoon op. Het zou voor de ts misschien fijn zijn als er alternatieven geboden worden, maar de ts vraagt daar niet naar.
    Dus TS: andere alternatieven zoeken. Makkelijkst is je GT8 direct aan de PC koppelen en een stukje opnemen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten