Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 31

Standaard

haha vet ding
    Epiphone Les Paul Standard plus '07
    Ibanez GAX 70 '03
    Ibanez MC924 '85 Bas
    Marshall JCM 900

Senior Member

Standaard

vond net nog een schema van de electronica uit een van de gitaren van jimi
    drie standen strat met aanpassing
    voor de liefhebbers dus

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops Bekijk bericht
    vond net nog een schema van de electronica uit een van de gitaren van jimi
    drie standen strat met aanpassing
    voor de liefhebbers dus
    Thnx! Eens kijken of ik daar wat mee kan.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hiro Bekijk bericht
    haha vet ding
    Nog even over de neck plate (mocht iemand anders ook een replica willen maken).

Neck plate op het origineel:

Toevallig gaat er op dit moment eentje op Ebay van een ander Hendrix signature model. De prijs is me echter iets te hoog...

Een andere optie is om er een te laten maken die in de buurt zou komen. Op een Amerikaans forum heeft iemand dat laten doen:

Jammer dat alleen de outline wordt gegraveerd en het dus niet zoals het origineel in reliëf wordt gedaan (of hoe je het ook noemt).

Senior Member

Standaard

Lang niet zo leuk natuurlijk , maar bodie kun je ook kopen: http://relicguitarstudio.com/bodies/...atocaster.html

Junior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Lang niet zo leuk natuurlijk , maar bodie kun je ook kopen: http://relicguitarstudio.com/bodies/...atocaster.html
    Kopen is inderdaad lang niet zo leuk als zelf maken! Uiteraard heb ik wel flink gezocht en ben deze ook geregeld tegen gekomen.

Pin me er niet op vast, maar op verschillende forums lijken mensen er redelijk van overtuigd dat John van www.relicguitarstudio.com dezelfde John is als van www.kavanaghcustoms.co.uk. Hij zou onder een andere naam verder zijn gegaan omdat hij onderhand redelijk bekend zou zijn om de slechte producten die hij aflevert.

Een beetje zoeken op de naam van zn oude en nieuwe winkel geven niet echt veel vertrouwen...

Bovendien gebruiken crazyparts, monsterrelic en relicguitarstudio.com dezelfde foto's van de Monterey Pop Strat voor hun custom werk...

Wellicht weet iemand hier wel het fijne van?

Overigens is er ook nog www.thepaintedplayer.co.uk, maar ik weet niets over hun kwaliteit. Ben in ieder geval niet weg van de kleuren die ze gebruiken voor de Monterey Pop Strat.

Wil uiteraard niemand onterecht zwart maken en voor mij maakt het niet uit aangezien ik liever zelf bouw dus zie het als tip om eerst goed te zoeken naar ervaringen als iemand relicguitarstudio.com overweegt...
    Laatst gewijzigd door mvdham; 29 juli 2010 om 10:54 Reden: Disclaimer toegevoegd

Senior Member

Standaard

Leuk topic, ga 'm volgen!

Standaard

Is dit topic op vakantie ofzo?

Ik zit hier maar te wachten en te wachten en nog wat meer te wachten...

Junior Member

Standaard

Tja, het weer zit niet echt mee. Spuiten in de kelder is niet echt bevorderlijk voor mijn gezondheid en de relatie met mijn buren Al die nevel komt werkelijk overal terecht! Na het spuiten op mn testbody heeft menig buur zich afgevraagd hoe de keldergangen aan hun fiesta rode kleur zijn gekomen...

Gelukkig is het wel allemaal gemakkelijk weg te vegen!

Iemand tips misschien? Ik wil zelf eigenlijk buiten spuiten en daarna de gitaar binnen ophangen. Dan moet het natuurlijk wel windstil zijn buiten...

In de tussentijd wordt er wel hard geëxperimenteerd met verschillende soorten verf en methodes voor het opbrengen van de artwork.

Ik zal vanavond of in het weekend even wat foto's maken van de resultaten!

Standaard

Je ziet dat veel mensen hun gitaren spuiten in de badkamer. Wel wordt dan alles perfect afgedekt met plastic of bijvoorbeeld opengeslagen vuiniszakken.

Keep up the good!! Ik kijk uit naar je nieuwe resultaten...

Sonny

Standaard

Any Progress..???

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten