Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 56 van 56

Standaard

De enige modeller die ik echt interessant vind is de Axe Fx. Helaas staat daar een bedrag tegenover dat ik voor gebruik thuis niet te verantwoorden vind.

Ik heb eerder al uitvoerig gekeken naar een modeler. Op basis van features ben ik toen meerdere keren de Boss GT-10 en de POD X3 Live gaan testen, maar de GT-10 wist me qua geluid niet te overtuigen en de POD X3 Live bleek een stuk plastic. Nu is budget niet snel een probleem (Ik ga bijvoorbeeld niet op vakantie) maar ik zal nooit 500 euro uitgeven aan een speelgoedje.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Je komt eerlijkgezegd op mij over alsof je niet weet wat je wilt hebben
    Waar staat die rollen-met-de-oogjesemoticon hier nu ook weer.
    Blues Hour: These minstrels will soothe your jangled nerves.

Gezocht: Gibson Les Paul Studio Gem (blauw, donkergroen of sunburst)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeanPaul du Vinnie Bekijk bericht
    Waar staat die rollen-met-de-oogjesemoticon hier nu ook weer.

Hier.
    Maar ik mag toch zelf een mening hebben over een ander, ook al ben ik zelf hetzelfde!?

Standaard

Om even op die "bijen" opmerking terug te komen: Ik heb inmiddels begrepen dat dat doorgaans betrekking heeft op het feit dat je bij een versterker met een hoge output de eindversterker niet op z'n donder kan geven i.v.m. het volume en dus alleen met preamp gain werkt. Dat is nou juist waarom ik zoek naar een heel lage output versterker. Dan kun je juist de eindversterker laten vervormen, wat het meer gewenste geluid geeft.

Nogmaals, ik begrijp de opmerking in deze context niet echt. Ik sta wel open voor verdere suggesties, graag zelfs.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelSmoel Bekijk bericht
    Marshall!? Ik vat 'm niet..

En verder.. Er zijn niet bepaald veel 1 watt versterkers te krijgen, dus ik zou eens in de richting van maximaal 5 watt gaan zoeken
    owh, sorry dat was iemand anders! Krijg je er van al je probeert te multitasken

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Death2AllButMetal Bekijk bericht
    Ik weet wel goed wat ik wil:

Buizen versterker, absoluut niet meer dan 1 watt.
    Marshall sound.
    Bij voorkeur een buffered effect loop.

Als ik met niemand rekening had hoeven houden had hier allang een JCM800 gestaan met zo'n loop erin gebouwd bovenop een 1960 cabinet, want dat is gewoon het geluid van de 80's als je het mij vraagt. Dus dit graag, maar dan eindbuisvervorming op laag volume.
    Zelf laten maken , je eisen zijn niet zo simpel.
    Toneport GX, kost helemaal niet veel, en zijn best wel goeie sounds uit te halen hoor.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten