Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 47
    Senior Member

Standaard

raising dead topics?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rubenios Bekijk bericht
    raising dead topics?
    Nu de prijzen bekend zijn

Standaard

Maple for the win!
    " Great minds think alike"

Standaard

Lelijk ding
    strakke bassist gevonden!
    http://www.deanguitars.com
    http://www.enforcer-metal.com
    http://www.myspace.com/thrashcorefanatics

SPAM: 2005 USA Dean Razorback V NAMM prototype back/yellow bevels EMG/Floyd Rose etc. € 1950 spotptrijs!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Fender heeft zo'n groot aanbod aan strats. Ik begrijp nog steeds niet dat ze geen versies meer maken met een FR of Kahler systeem. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat de markt daarvoor zo klein is geworden dat het niet meer rendabel is om te produceren. Zonde...
    http://www.fender.com/products/searc...tno=1144700306

Of ben ik nou te voorbarig.
    Ik ben zelf in bezit van 2 stuks USA Floyd Rose Classic Strats, vintage white en 3tone sunburst superplankjes.

Senior Member

Standaard

Ah joh, ik heb n strat met maple nek en n hotrails, en daarmee krijg je met een jcm 8/900 een heel fijn Maiden soundje hoor.
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

Standaard

De Adrian Smith viel me echt zwaar tegen.
    De So-Cal is eigenlijk hetzelfde maar veel goedkoper!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maestro_nl Bekijk bericht
    De Adrian Smith viel me echt zwaar tegen.
    De So-Cal is eigenlijk hetzelfde maar veel goedkoper!
    Hoe bedoel je? Want ik vind het interessant te sparen voor een dergelijk gitaar voor het beroemde Iron Maiden geluid. Een dergelijke strat blijft gewoon heerlijk.

Mogelijk een Fender MIM met Maple neck en dan de SD hotrails. Zijn collega David Michael "Dave" Murray heeft iets dergelijks. Alleen weet niet hoe goed de vibrato in vergelijking met een Floyd Rose is en of deze ook een aanpassing behoeft.

zon dure signature is leuk, maar volgens mij moet het mogelijk zijn met een goedkopere oplossing?

Wel is het zo dat als je het recente concert "Flight 666" ziet dat de Jackson meer aanwezig is dan de Fender met Hotrails. Je hoort gewoon het verschil (dat de Jackson vetter klinkt).

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rembull1980 Bekijk bericht
    Hoe bedoel je? Want ik vind het interessant te sparen voor een dergelijk gitaar voor het beroemde Iron Maiden geluid. Een dergelijke strat blijft gewoon heerlijk.

Mogelijk een Fender MIM met Maple neck en dan de SD hotrails. Zijn collega David Michael "Dave" Murray heeft iets dergelijks. Alleen weet niet hoe goed de vibrato in vergelijking met een Floyd Rose is en of deze ook een aanpassing behoeft.

zon dure signature is leuk, maar volgens mij moet het mogelijk zijn met een goedkopere oplossing?

Wel is het zo dat als je het recente concert "Flight 666" ziet dat de Jackson meer aanwezig is dan de Fender met Hotrails. Je hoort gewoon het verschil (dat de Jackson vetter klinkt).
    de so cal van charvel is rond de 1000 euro, maar verder nagenoeg hetzelfde. ook een floyd, ook een hals met 22 frets, hetzij maple hetzij pallisander (geen ebben), een jb in de brug, etc etc. alleen staat de naam van Smith niet op de headstock.

ik vind de so cals enorme bang for the buck. for a change raad ik niet (eens) een warmoth aan (zou ook niet goedkoper zijn).

Standaard

Wauw, thats a first!

Ik ben het overigens helemaal met je eens. Ik ben absoluut geen fan van floyds of van dit soort gitaren, maar ik heb een paar keer op een Charvel So-Cal gespeelt en die gitaren spelen geweldig en klinken ook nog eens erg goed. De nek had iets dikker gemogen, maar dat kan de pret niet drukken natuurlijk.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten