Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17

Discussie: Waarom dl4

Moderator

Music

Als je een TTE én een DMM hebt gehad en je wil nu puur praktisch een betrouwbaar delaypedaal dan moet je niet naar de DL4 kijken. Als er één delay is van de afgelopen jaren die aardig wat betrouwbaarheidsproblemen heeft gehad is die het wel. Pak dan een DD20. Qua geluidskwaliteit doe je ook een enorme stap terug, maar dat zul je je vast wel realiseren of minder belangrijk vinden dan het gebruiksgemak.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Had je dit topic ook al gezien?

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=137619

Klinkt zo op het eerste gehoor erg mooi, heeft tap, en met hun footswitch erbij kun je ook een extra preset vastleggen.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Heb zelf trouwens ook een Reptile , leuk ding

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Als je een TTE én een DMM hebt gehad en je wil nu puur praktisch een betrouwbaar delaypedaal dan moet je niet naar de DL4 kijken. Als er één delay is van de afgelopen jaren die aardig wat betrouwbaarheidsproblemen heeft gehad is die het wel. Pak dan een DD20. Qua geluidskwaliteit doe je ook een enorme stap terug, maar dat zul je je vast wel realiseren of minder belangrijk vinden dan het gebruiksgemak.
    Opzich zit hier ergens een waarheid in, al vind ik het zelf erg raar dat ik al 3 jaar een DL-4 heb (gebruik heb eigenlijk alleen voor de volume envelope) en er nog nooit een enkel probleempje mee heb gehad.
    Heel veel mensen daarentegen wel, dat klopt.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Ik heb zelf een DD20 en ik ben daar heel tevreden mee. Ik speel heel veel met delay en ik gebruik toch wel zeker 5 modellen van de 11 heel geregeld. Over de klank ben ik ook heel tevreden alhoewel hij soms wat warmte (analoge) mist van zoals EH memory man...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Opzich zit hier ergens een waarheid in, al vind ik het zelf erg raar dat ik al 3 jaar een DL-4 heb (gebruik heb eigenlijk alleen voor de volume envelope) en er nog nooit een enkel probleempje mee heb gehad.
    Heel veel mensen daarentegen wel, dat klopt.
    Nou ja, zo raar is dat ook weer niet. Je mag toch hopen dat er ook exemplaren zijn die het langer volhouden dan de garantieperiode + 1 dag, en blijkbaar ben jij een van de gelukkigen. Het is lastig om iets algemeens te zeggen als je alleen jezelf als voorbeeld neemt.

Moderator

Music

Wat Bram zegt.
    Er zijn een aantal pedalen, waaronder de vroege Carl Martin pedalen, de Akai Headrush en de DL4 waar onevenredig veel schakelaar problemen mee geweest zijn. Dat maakt ze niet meteen slecht, of allemaal slecht, maar om dan naar een DL4 te kijken vanwege de betrouwbaarheid, sja...
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten