Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 56
    Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Death2AllButMetal Bekijk bericht
    Koch Pedaltone - word er niet meteen wild van, maar is een test waard, waar gemaakt?

Tankman, ga jij maar lekker Blink 182 luisteren, jongen.
    Dan luisteren x.a.d. en ik naar echte muziek.
    Koch wordt gewoon in Amersfoort gebouwd....en waarom zou ik in godsnaam ooit naar Blink182 willen luisteren... Hoewel....Blink182 is al minder gay dan Steel Panther...and that's saying something...

Senior Member

Standaard

Ik ga hier dus nooit zeggen dat ik bon jovi en europe geweldig vind.

Kak...
    Proud Sovtek owner.

Senior Member

Standaard

Geinig ding. Hoe is de vergelijking van de ENGL E530 met andere bekende preamps? JMP1, Rockmaster, SP77?
    Rich

Mijn verontschuldigingen aan iedereen die mij afgelopen 2 jaar een email heeft gestuurd. Ik kom er net(24-01-2013) achter dat ik mijn prefs een mailaccount heb staan die al 2 jaar niet meer in gebruik is.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricochet Bekijk bericht
    Geinig ding. Hoe is de vergelijking van de ENGL E530 met andere bekende preamps? JMP1, Rockmaster, SP77?
    Dat zou ik ook wel eens willen weten!

Standaard

M'n Engl 530 zou ik wel willen ruilen met een sp77, maar niet met de rest, voor een groot deel smaak.

Standaard

Ik heb net een 20/40 watt alchemist gekocht en dat gaat prima thuis. Over de gigmaster hoor ik matige verhalen over bouwkwaliteit en tone...

btw: Bon Jovi en Europe zijn echt geweldig! :-)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Death2AllButMetal Bekijk bericht
    Hallo,

Ik wil al een tijdje een nieuwe versterker, maar ik speel alleen thuis. Het moet daarom een low output versterker zijn. Ik zoek eigenlijk een <1 watt buizenversterker met een Marshall scheur. Ik hou me voornamelijk bezig met shred: de bekende namen van Shrapnel en bands zoals Steel Panther. Ik vroeg me af of jullie suggesties hadden. Bedankt.

Groetjes,

D2ABM
    Ga voor de 530. zeker voor shred en metal de beste keuze.Ook erg goed voor recording in combinatie met speakersims.

De 15 watt is niet echt een high gain metal ampdus ik denk dat je daar niet veel plezier aan hebt.

volgens mij hebben de JMP1, Rockmaster, en SP77 geen optie om rechtstreeks naar een cab te gaan. De Rockmaster heeft wel een brute scheur!
    Noud Smeets plays BO-EL guitars, Curt Mangan usa strings and Taurus pedals exclusively

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricochet Bekijk bericht
    Qua scheur echt een winner als je van de strakke ENGL sound houdt. Maar clean vind ik 'm echt niet bijzonder. Voor solo's is 'ie mij te schel, maar da's heel persoonlijk.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten