Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 8 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 77
    Senior Member

Standaard Blackstar HT Dual Pedaal

Hey allemaal,,

Mijn vader kan een Blackstar HT Dual Pedaal voor mij krijgen,
    Maar is dit apparaat het wel waard om tussen de gitaar en de amp te liggen?
    mijn versterker is momenteel een Roland Cube-Go (oudere versie van de Cube's van tegenwoordig) Maar na 5 Augustus (dan ga ik mijn nieuwe amp halen) is het misschien een Marshall of een Blackstar...

Dus wie heeft ervaring met dit pedaaltje?

Grtz. From Ijselrobo 07
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Standaard

Te gek ding. Een van de leukere scheurpedalen die ik in de afgelopen paar jaar ben tegengekomen.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Senior Member

Standaard

Zou je nu wel geld investeren in een pedaal als je over twee weken al een nieuwe versterker koopt? Ongeacht de kwaliteit van de Blackstar zou ik persoonlijk meer aandacht besteden aan een versterker met een goed scheurkanaal.
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Senior Member

Standaard

Zo kun je erover denken, maar die Blackstar zal het voor een betere versterker zeker niet slechter doen. Dan kun je je meer focussen op een clean kanaal.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz Bekijk bericht
    Zou je nu wel geld investeren in een pedaal als je over twee weken al een nieuwe versterker koopt? Ongeacht de kwaliteit van de Blackstar zou ik persoonlijk meer aandacht besteden aan een versterker met een goed scheurkanaal.
    + 1 !

Mits een voor jou goede versterkerkeuze binnenkort, wat niet zo evident is als het lijkt, zou dit pedaal wel eens totale overkill kunnen zijn.
    Wordt het echter een 1-kanaals cleane amp of zo, dan heb je met dit pedaal ervoor wel ineens 3 kanalen.
    Let there be rock.

For sale : niks.

Senior Member

Standaard

Mijn vader wilde me dit pedaal voor mijn verjaardag kopen, dus dat pedaal krijg ik van hem, of als het niets is kreeg ik het geld...
    dus ik kan dus eigenlijk gaan zoeken voor een cleane versterker, of eentje die niet zo'n goede distorsion heeft?
    Want ik heb of de filmpjes van de blackstar amp's niet het scheur geluid voorbij zien komen...

Grtz. From Ijselrobo 07
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Senior Member

Standaard

Sommige mensen geven de voorkeur aan distortion uit een versterker, sommige uit een pedaal. Ligt er ook helemaal aan wat je het meeste gebruikt. Als je bijna nooit clean speelt, zou ik een versterker met 2 (of meer) kanalen kopen waar een goede distortion op zit. Andersom eerder een cleane versterker met zo'n pedaal ervoor. Kwestie van testen en luisteren in de winkel wat je het fijnste vindt.

Standaard

De HT-Dual werkt met dezelfde voorversterker als de Blackstar HT-serie versterkers, heb een keertje ge-ABd, en waren precies hetzelfde van klank, dus als je eventueel een Blackstar koopt lijkt het me niet handig dat je eerst een HT-Dual pedaaltje te kopen, en daarna een Blackstar die dan nagenoeg hetzelfde klinkt.

Senior Member

Standaard

gewoon heel tof pedaal. Lekker romig scheur geluid. Heel tof!

Moderator

Music

Ik ben één van de weinige die er voor persoonlijk gebruik iets minder enthousiast over is geloof ik, maar voor gemiddeld gebruik is het gewoon een goed apparaat dat het op de meeste amps prima zal doen. Ze zijn nieuw wel stevig geprijsd, zag dat er nu één tweedehands stond aangeboden op Gitaarmarkt of Marktplaats. Da's wel een aanrader.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten