Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 354 van 904 EersteEerste ... 254304344352353354355356364404454854 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.531 t/m 3.540 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Toen ik tijdens mailverkeer de Wesley te sprake bracht en vergeleek met zijn gitaar kreeg ik een snauwend en agressief mailtje terug met de mededeling dat ik geen verstand van gitaren heb.
    Met zo'n reactie weet ik alweer genoeg

Tijdje geleden (geen idee waar of wie - Bunnik? Veenendaal? Geert? Wietse?) vertelde een forumlid mij ook al dat Martiens "zelfbrouwsels" gewoon gerebadgede Staggs zijn...

Maar goed, ik zou hetzelfde ook wel eens willen doen. Gewoon een el cheapo gitaartje op de kop tikken en dan een beetje upgraden met GFS spul ofoz.... Heb je toch voor 200-300 euro weer een hoop lol
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    de franse taal klinkt prachtig, vooral als een mooie jonge franse mevrouw met kleine harde t* die uit haar rode mondje laat rollen
    fb | tet

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McVenco Bekijk bericht
    Met zo'n reactie weet ik alweer genoeg

Tijdje geleden (geen idee waar of wie - Bunnik? Veenendaal? Geert? Wietse?) vertelde een forumlid mij ook al dat Martiens "zelfbrouwsels" gewoon gerebadgede Staggs zijn...

Maar goed, ik zou hetzelfde ook wel eens willen doen. Gewoon een el cheapo gitaartje op de kop tikken en dan een beetje upgraden met GFS spul ofoz.... Heb je toch voor 200-300 euro weer een hoop lol
    Ik kan mij ook iets van een dergelijk gesprek herinneren.

Dat Stagg verhaal komt, omdat hij eens een opgeleukte Stagg te koop had gezet (PRS ripp off) en daar zijn "Gold" logo op had geplakt.

Zijn stratjes zijn zeker geen top off the bill, wel leuk, maar geen customshop kwaliteit zoals hij in zijn advertenties betaamd.

Ik houd het op chinese body's, halsjes en hardware, waarin hij GFS pick-ups indrukt/propt.

Customshop my ass, hij presteert het om de stemmechanieken schots en scheef te monteren.
    Bodyvormen zijn ook niet altijd volledig "strat".

Een maand geleden ook een EKO in handen gehad die door hem was opgeknapt, de afstelling en intonatie was een ramp, daarnaast zat de hals niet goed in de body geschroeft.

Vorige week heb ik aan iemand een Tele verkocht en kwam mister gold ook ter sprake.
    Deze jongen was er geweest en had er een gitaartje uitgeprobeerd, maar toch maar niet gekocht, die omschreef hem als een chagerijnige wantrouwige achterdochtige man en de gitaren vond hij van het niveau Squier Standard en niet meer dan dat.

In Veenendaal maakte hij trouwens ook geen vrienden heb ik vernomen, zat daar op iedereen te bekken die de versterker hoorbaar gebruikte.

Tja en de mail die Jan Buurman terugkreeg spreekt boekdelen lijkt mij

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McVenco Bekijk bericht

Is inderdaad een leuke bezigheid. Zo heb ik recent een oude (matsumoku?) es335 op de kop getikt die ik nu aan het upgraden ben. Ik doe alles zelf dus ik heb voor 150 euro een hele leuke gitaar. (Ik zal binnenkort een topicje openen als hij klaar is).

Overigens zijn de gitaren van martien ook weer niet zo heel erg dramatisch. Het is gewoon dat hij ze beschrijft met "custom shop kwaliteit" etc. Dat zijn ze duidelijk niet. Hij schijnt overigens alles te gebruiken wat hij tegenkomt, body's, halzen, en misschien dus ook complete (goedkope) gitaren. Waarschijnlijk verschilt de kwaliteit dus per instrument, maar voor de prijs zullen ze niet al te dramatsisch zijn...

edit: Geert was me al voor met het halve verhaal:P
    Laatst gewijzigd door JeroenP; 22 juli 2010 om 12:27

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Toen ik tijdens mailverkeer de Wesley te sprake bracht en vergeleek met zijn gitaar kreeg ik een snauwend en agressief mailtje terug met de mededeling dat ik geen verstand van gitaren heb. Als hij nu rustig onderbouwd had dat bijv. zijn hardwear en PU's beter zijn had ik hem nog het voordeel van de twijfel gegeven.

.
    Oh jottem, dan ga ik ook even mailen!

Senior Member

Smile Lefty Dean via Marktplaats

Wat vinden jullie van deze gitaar en van de vraagprijs? Ik heb er eigenlijk best zin in, maar heb mezelf eigenlijk nooit geïnteresserd voor Dean dus ik weet er weinig tot niets vanaf. De gitaar is bedoeld om er blues, bluesrock en dergelijke op te spelen. Lees graag jullie mening!

http://link.marktplaats.nl/359779525

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lefthandstrat Bekijk bericht
    Wat vinden jullie van deze gitaar en van de vraagprijs? Ik heb er eigenlijk best zin in, maar heb mezelf eigenlijk nooit geïnteresserd voor Dean dus ik weet er weinig tot niets vanaf. De gitaar is bedoeld om er blues, bluesrock en dergelijke op te spelen. Lees graag jullie mening!

http://link.marktplaats.nl/359779525
    Die heb ik ook gehad, maar dan in spiegelbeeld!

Voor €300,- krijgt 'ie 'm echt niet kwijt: nieuwprijs was geloof ik €420,-. Als je 'm voor €250 (of minder) kunt krijgen heb je wel een enorm mooie en goede gitaar met veel mogelijkheden (coil taps!). Afwerking is waarschijnlijk niet 100% netjes, maar toch zeer acceptabel.

Standaard

ik heb hem ook eventjes gemaild en dit is zijn reactie:

Hij lijkt er inderdaad op, maar is dat met stratocasters ook niet zo. Die zijn te koop vanaf 79 euro tot ruim 3000 euro. Het is dus niet de zelfde gitaar. Maar ik zie eigenlijk niet in dat ik me moet verdedigen.

groeten martien

Dit lijkt me een erg vreemde vergelijking stratocasters met p90 tele's die je bijna nooit treft maargoed.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan_B Bekijk bericht
    Oh jottem, dan ga ik ook even mailen!
    Hij was erg netjes in zijn reactie en vertelde dat hij zichzelf niet hoeft te verdedigen. Goeie zaak!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Strat Bekijk bericht

Hij lijkt er inderdaad op, maar is dat met stratocasters ook niet zo. Die zijn te koop vanaf 79 euro tot ruim 3000 euro. Het is dus niet de zelfde gitaar. Maar ik zie eigenlijk niet in dat ik me moet verdedigen.

groeten martien

Dit lijkt me een erg vreemde vergelijking stratocasters met p90 tele's die je bijna nooit treft maargoed.
    heb je hem niet effe verteld dat op ebay je al nieuwe strats hebt voor 39 euro?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Les Strat Bekijk bericht

groeten martien

Haha, dan heb ik precies dezelfde gekregen!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten