Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 352 van 904 EersteEerste ... 252302342350351352353354362402452852 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.511 t/m 3.520 van 9036
    Senior Member

Standaard

Van zgn gearsluts als Nocki is bij iedereen wel bekend dat hij het ene moment "Himmelhoch jaugzend' is, en niet veel later "zum Toden getrübt", ook al staat er "Halleluja" boven en tussen zijn advertenties als het weer weg moet.

Van jou is het ook wel redelijk bekend dat je 2 criteria hanteert.
    Leuke gitaartjes voor de handel, om nog veel leukere gitaren voor "de heb" te bekostigen. Nix mis mee, zolang het niet teveel opvalt ;-)

Moderator

ideetje

Nog even voor de duidelijkheid dan, voor er weer mensen denken dat wij 'tegen' bepaalde leden zijn of zo: de dubbele moraal, zoals die nu net wordt uitgelegd, dat kan dus niet. In het verleden is de moderatie wel eens wat inconsequent geweest, zonder kwade bijbedoeling en er werd dan terecht verweten door fourmleden dat er een dubbele moraal was. Tegenwoordig is er meer overleg en eenheid binnen het moderator team dus kunnen we ook makkelijker één lijn stellen en regels aanpassen of invoeren als dat nodig is. Zoals in het geval van spam kunnen we dus ook geen twee meetlatten gebruiken. Dan kunnen er allerlei goede bedoelingen achter zitten of hele slechte om handelswaar hier uit te kramen: we kunnen dan niet van de één wel zeggen dat het mag en van het ander niet.

Back on topic please.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Toch nog ff als laatste toevoeging. Ik heb geenszins de indruk willen wekken dat er door de mods een dubbelzinnig en inconsequent beleid zou worden gevoerd. Genoemde voorbeelden dienen slechts ter illustratie waaraan geen enkel recht kan worden ontleend...

Standaard Fender Jagstang

Je ziet ze niet zo vaak dus ik dacht ik zet hem hier effe.

Voor de 250 euro die er nu op geboden is, zal ie wel niet verkocht worden, of wel?

http://www.2dehands.be/muziek/muziek...taar&start=105

Senior Member

Standaard

Denk idd niet dat je hem voor die prijs meekreijgt nee. Maar ohoh wat is die lelijk!
    Gibson, what else...?

Standaard

geen idee of het een echte tip is maar voor €150 heb je dan aardig wat gear om mee te spele

http://muziek.marktplaats.nl/effecte...ne-2-head.html

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    Denk idd niet dat je hem voor die prijs meekreijgt nee. Maar ohoh wat is die lelijk!
    Ja ik ben ook niet gek van de kleur. Past ook helemaal niet bij grunge, vind ik. Worn brown of zo zou veel mooier zijn. Of een mooie sunburst of tobaccoburst. De vorm daarentegen vind ik wel mooi.

Senior Member

Standaard tele special

http://link.marktplaats.nl/362110690

kan er alleen weinig over vinden... special edition?
    One variety, Agathis Christi, is a very mysterious wood,
    Mysterious it is - especially when used with a Marple neck.

Senior Member

Standaard

Da's raar, stond eerst voor 1150,00 te koop en nu voor 1350,00......Morgen kost hij......???

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten