Als je echt ergens maanden naar hebt uitgekeken en dan ben je het na drie weken weer zat: daar kan ik niet over uit.
Ik houd het zelf heel simpel: ik heb vier vaste gitaren en één die rouleert. Ik probeer daar verschillende gitaren mee, zoveel mogelijk klassiekers als het effe kan. Tele, ouwe Ibanez, tijdje terug een SG, nu een ES en straks weer wat anders.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Dat had ik ook met mijn rode jag. Was blij dat ik hem vanuit de USA hier had gekregen en amper 4 weekjes later was ie weer verkocht. Tja smaak veranderd hea!
Maar het kan toch ook zo wezen dat hij alleen de marktwaarde van dat ding wil peilen?
Gibson, what else...?
Alles is mogelijk en zo lang het niet maandelijks voorkomt dat iemand een HNGD plaatst en 'm daarna binnen een week of wat weer weg doet is er niets aan de hand. Anders is het verkapte spam.
Ik ben sinds 1990 verliefd geweest op de Jackson Warrior. Een gitaar die ik nooit dacht te kunnen betalen. Twee jaar terug kon ik hem via een endorsement deal kopen. Ik was helemaal in de 7e hemel. Jackson had er nog nooit een in die kleur naar europa gestuurd. Helemaal top.
Echter, het was mijn gitaar niet. Een goed instrument maar hij lag me niet.
Ik begrijp zoiets dus wel.
Iets is een sneer als iets onbesproken is. Volgens mij is achter de schermen e.e.a. keurig met je besproken? Geen reden om in de slachtofferrol te kruipen hoor. Degenen die dit soort topics vaak volgen weten best wel dat er wel eens wat gekissebis is geweest. Dat hebben we nu prima opgelost door als stelregel aan te houden dat een HNGD topic wordt gesloten zodra een gitaar op internet te koop staat. Ondubbelzinnig en duidelijk.
Die (nog ongeschreven, maar dat verandert binnenkort wel) regel hebben we verder niet duidelijk gecommuniceerd naar het hele forum, dus leek het me wel zo volledig dit punt hier aan te stippen zodat de boodschap meer mensen bereikt dan alleen degenen die een PB hebben gekregen. Da's alles.
nou ik kruip echt niet in een slachtoffer rol hier hoor, je maakt mij de pies niet lauw hoor
Veel mensen konden de topics wel waarderen hoor, op een paar na.
Zoveel mensen zoveel meningen
En lang niet alles is weggegaan hoor er staan er nog zat in het rek hier.
Ik zie dat de liefde voor de ES ook weer voorbij is, jammer....
Favorieten/bladwijzers