Huh?! Zo drastisch?!
Huh?! Zo drastisch?!
Tja, waarom...
Voor de zoveelste keer vertrekt een bandlid. Ik doe alle moeite om repetities en dergelijke te regelen. En als je hen er over aanspreekt, dan krijg je de wind van voren. Voor mij is het genoeg geweest. Fun is er niet meer aan... Ik stop er mee!
Gezocht: (boss) Tr2 of andere leuke tremeloOorspronkelijk geplaatst door Vonk
Maar om dan meteen al je gear te verkopen... Muziek maken zit in je bloed (als het goed is). De teleurstelling van deze band mag toch niet je muziekhobby om zeep helpen?
Je komt vast wel andere muzikanten tegen waar je wel lekker mee kan werken.
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
Precies, je kunt toch altijd thuis nog lekkere sounds creëren zo?
Beetje jammer als zo alles weg is![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Ik voelde me ook zo toen mijn vorige band ophield te bestaan, maar ik zit nu al een tijd in mijn huidige band en ik heb alleen maar meer fx aangeschaft :-)
Thuis lekker pielen totdat je weer andere muzikanten tegen komt. Van deze verkoop ga je spijt krijgen.
My 2c
Sterkte
Ik heb heeel lang geleden wel eens 1,5 jaar bijna geen gitaar gespeeld (om soortgelijke reden), maar nooit mijn gear verkocht. En daar ben ik nog steeds heel blij om![]()
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Ik doe ook maar eventjes mee met het plaatsen van mijn pedalboard
![]()
Gerbil, wat een cool board, zoiets zie je ook niet erg vaak. Ik neem aan dat hij voor bas is? En zelfbouwpedalen, altijd goed! Zowat de helft van mijn board is ook zelfgebouwd of gemod, leuk gewoon.
Zou je een rondleiding door je board kunnen geven met wat je hebt en wat je er mee doet?![]()
Favorieten/bladwijzers