Die witte DLS blijft echt mooi. Die wilde ik hebben toen hij uitkwam, maar toen had ik al de zilvere V1, dus ja, nooit meer aan toegekomen. Wellicht is de mijne ooit nog wel 'vintage' ..![]()
Die witte DLS blijft echt mooi. Die wilde ik hebben toen hij uitkwam, maar toen had ik al de zilvere V1, dus ja, nooit meer aan toegekomen. Wellicht is de mijne ooit nog wel 'vintage' ..![]()
Even hééélemaal off-topic: de fotograaf in mij vindt dit gewoon een gave foto, afgezien van of er gear op staat of niet
(Maar je gear mag er zeker wezen, een mooi efficiënt board en je pedaalkeuze ziet er weloverwogen uit.)
Ziet er goed uit kerel
Eigenlijk moet je alleen wel even iets van een afdekking voor je stekkerdoos hebben, als ie zo open en bloot ligt vraag je er eigenlijk om dat er rotzooi in komt en kortsluiting maakt.
Even een kleine update van mij, zonder foto's: Schaller vintage volumepedaal gaat verkocht worden, Vox wah is al verkocht, EHX Small Stone Nano ook maar die leg ik denk ik wel gewoon in de kast. TC Polytune komt er op, net als een originele grijze Ibanez WH10 die hier nu heel zielig kapot ligt te wezen en op een nieuwe switch wacht. Hopelijk krijg ik ook nog een zelfgebouwde Princetond Tweed drive af deze zomer en een SHO clone.
Laatst gewijzigd door lauke_101; 10 juli 2010 om 07:58
Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
Laatst gewijzigd door apekop; 10 juli 2010 om 10:06
Bedankt Barend. De shape shifter is i.d.d. een tremelo. Tap tempo en verschillende waves en shape instelling van de wave. Erg breed inzetbaar. De malekko ekko 616 is een heerlijke analoge delay van subtiel naar crazy!! Heb nooit een DMM gehad maar hoor van veel mensen dat ie niet onder doet. En hij is redelijk cheap. Echt een aanrader
----------------------------------------------------------------------------------------
pedalenbak in action
![]()
Opinions are like azzholes, everyone has one and they usually stink.
P.S Your dinner is ready!
of eronder...
Verder mooi bord!
@Fragedallic: erg erg mooi! Zeer netjes! Mooie set heb je zo!
tnx Rick! ben zeer tevreden. klinkt live als een dijk. nu nog een mooie reverb ( Strymon BSR !!), al geeft 2 delays met de juiste instelling al het gewenste " gooi een steen in het water " effect.
@Shaggy: mooi board kerel. liggen mooi dirt pedals aan je voeten. Ben toch altijd benieuwd over wat voor versterker je speelt
powerplant zou i.d.d. mooi onder de PT kunnen. beetje fabrieken omdat ie denk ik alleen in de breedte geplaatst kan worden en je stekker aansluiting onhandig uitkomt. beetje zoeken op dit forum en youtube bied uitkomst. euro aansluiting verlengen en mooi uitlaten komen in het frame. knutsel smurf!![]()
Laatst gewijzigd door Fragedallic; 12 juli 2010 om 22:06
Favorieten/bladwijzers