Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 48 van 48
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 november 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    158

    Standaard

    Ik speel in een band met een toetsenist en een gitarist die af en toe ook toetsen pakt, en heb zowel een POD als een POD XT gebruikt. De POD was af en toe inderdaad lastig te horen, vooral bovenop een stringstapijtje. Maar heb ook buizenamps en kan niet zeggen dat die nou zoveel beter te horen zijn. Mn POD XT over een buizenversterker was prima te horen. Met een transistoreindtrap klinkt het allemaal wat vlakker. Maar Modelling live is prima te gebruiken, OOK met toetsenisten.

  2. #42
    Master of Disaster
    Geregistreerd
    14 december 2001
    Locatie
    Langdorp, Belgie
    Berichten
    3.426

    Standaard

    FF Terug on topic.

    Als je toch zo graag iets wil kopen, zou ik gewoon Ebay Duitsland in de gaten houden, daar vind je wel eens wat leuk rack-spul voor goede prijzen.
    "I've spent most of my money on booze, women and guitar gear. The rest I've just wasted."

    Mijn pedal reviews op effectsdatabase.com

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Twente
    Berichten
    2.054

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Albert
    Ik speel in een band met een toetsenist en een gitarist die af en toe ook toetsen pakt, en heb zowel een POD als een POD XT gebruikt. De POD was af en toe inderdaad lastig te horen, vooral bovenop een stringstapijtje. Maar heb ook buizenamps en kan niet zeggen dat die nou zoveel beter te horen zijn. Mn POD XT over een buizenversterker was prima te horen. Met een transistoreindtrap klinkt het allemaal wat vlakker. Maar Modelling live is prima te gebruiken, OOK met toetsenisten.
    Jongens, lezen jullie wel goed???

    Ik zeg NIET dat een modeller niet live te gebruiken is, jemig. Ik doe het zelf toch ook. Het is alleen een wereld van verschil. Ik weet niet wat voor buizenamps je gebruikt, maar die wat ik heb en heb gehad die laten de speaker ook z'n werk doen en dat doet een modeller niet.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 november 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    158

    Standaard

    rustig maar, ik val je niet aan of zo.
    Geef alleen weer wat ik er van denk. En blijkbaar zijn we het dan toch met elkaar eens. Een POD is goed live te gebruiken, mits in combinatie met buizeneindtrap. Of zeg ik het zo verkeerd?

  5. #45

    Standaard

    als je de speakersimulator aan laat staan klinkt het een stuk minder als wanneer je die uitzet

    pod over mijn marshall top doet het prima

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 augustus 2001
    Locatie
    Twente
    Berichten
    2.054

    Standaard

    Als je'n POD of i.d. aansluit op een buizenpoweramp en speakers moet je zowiezo de speakersimulator uitschakelen.

    Albert ik voel me niet aangevallen, maar er worden zo vaak antwoorden geplaatst zonder dat men echt leest waarop ze reageren.
    Dus omdat ze 1 ding zien staan (bv. digitaal komt niet door de mix) dan beginnen ze al te typen voordat ze de rest hebben gelezen waarin 1 en ander word uitgelegd.

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Alles komt door een beton mixer :-D :-D :-D

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 november 2001
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    158

    Standaard

    Rectifier,
    heb je absoluut gelijk in. Ik lees echter ook regelmatig verhalen van mensen die buizenversterkers alles vinden en alles waar digitaal of transistor in voorkomt waardeloos vinden, en dat is iets waar ik het absoluut niet mee eens ben. Ik heb zelf uitstekende resultaten geboekt met POD's, dus ik ben dan al snel geneigd te denken dat mensen die dergelijke beweringen doen dit nooit echt geprobeerd hebben. En als ik mn eerste antwoord zo terug lees, dan blijkt daaruit al dat ik het met je eens ben, ik zeg alleen dat ik wel goede resultaten kreeg met meerdere toetsenisten. Ach ja, laten we er maar over op houden. :-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top