Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 572 van 1797 EersteEerste ... 7247252256257057157257357458262267210721572 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.711 t/m 5.720 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hiro Bekijk bericht
    Een grote actie haha
    Als je op de gitaar speelt, exploderen op de achtergrond allerlei gebouwen. Heel veel actie!

Senior Member
    Blog Entries
    4

vraagje

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    Je hebt helemaal gelijk:

I live in Italy, Genoa, via pre 21, 16100. My wife posted my guitar to a lot of internet sites in NL and Italy. THANK YOU

heelaas nep.
    http://www.google.nl/m/url?ei=ffk2TM...JnQyIXtHbXxiGQ

volgens mij zijn er meer van die gitaren met dat serie nr of is het deze?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door universe777 Bekijk bericht
    Verspuy is altijd idioot duur.
    +1 erg een slechte winkel, prijzen zijn ongelofelijk hoog, service ontbreek vrijwel geheel, aanbod is niks bijzonders. Hoog tijd dat ze sluiten en ons eenmalig met een opheffingsuitverkoop verblijden

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    http://www.google.nl/m/url?ei=ffk2TM...JnQyIXtHbXxiGQ

volgens mij zijn er meer van die gitaren met dat serie nr of is het deze?
    dat is inderdaad dezelfde, de foto's op MP waren rechtsreeks uit de de add van E-bay geripped

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johannes Bekijk bericht
    +1 erg een slechte winkel, prijzen zijn ongelofelijk hoog, service ontbreek vrijwel geheel, aanbod is niks bijzonders. Hoog tijd dat ze sluiten en ons eenmalig met een opheffingsuitverkoop verblijden
    Heb daar gezien dat de gitaren niets eens echt goed afgesteld waren en snaren zelfs roestig waren, tja dan maak je het jezelf wel erg moeilijk.

Ik kom altijd zelf bij Big One in Zwolle, gitaren zijn altijd goed afgesteld, schoon en goed setje snaren, was voor mij wel even schrikken.....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Heb daar gezien dat de gitaren niets eens echt goed afgesteld waren en snaren zelfs roestig waren, tja dan maak je het jezelf wel erg moeilijk.
    Dat ben ik met je eens, tijdje terug daar met een maatje voor een versterker wezen kijken, we zijn een uur kwijt geweest om een beetje normale gestelde gitaar te pakken te krijgen, alle floyd rose gitaren waren zowiezo niet te stemmen omdat er gewoon niet naar gekeken was!!

Moet wel zeggen dat de versterker in kwestie (een vox type???) daar praktisch de helft goedkoper was als elders, dat dan weer wel.
    Laatst gewijzigd door Mesjoggah; 9 juli 2010 om 14:30

Senior Member

Standaard

Exact, komt nog eens bij dat de winkeldochters er zo lang hangen dat de toetsen uitdrogen, fretten dof worden etc. Als ze de moeite zouden nemen eens in het jaar ff te serviceen dan speelt het niet als een eiersnijder en verkopen ze nog eens wat. Er heeft jaren een Gibby V gehangen, gewoon een ebony 67 RI, waarvan de toets wit uitgeslagen was en er doodleuk iets van 1600 euro op het prijskaartje stond. Zo'n 500 meer dan elders. Idem voor een RG7620 die in guldens overal rond de 2000 was, hing er heel lang in euros ook voor rond de 16.

Moet wel zeggen dat ik een keer dringend DR extra life bassnaren nodig had voor een tour die op dat moment bij geen enkele winkel in de regio op voorraad waren. (Had ze besteld maar werden niet geleverd) Verspuy had ze ook niet en heeft ze binnen de dag geregeld. Vrijdagochtend gebeld-vrijdagavond opgehaald. Daar ben ik ze nog steeds wel dankbaar voor.

Standaard

Zow ik heb dus gereageerd op die advertentie van die ES335. Nu heb ik een paar plaatjes toegestuurd gekregen en ik wil ze toch ff checken. (Zelfs op echtheid van de plaatjes, wie weet zijn deze van het internet)

en hier nogmaals de 'verwijderde advertentie'

De advertentie:
    --------------------------------------------------------------------------------

Aangeboden: Gibson Guitar ES-335 RARE Custom Shop pearl white
    Prijs: € 999,00
    Omschrijving: Dit is een veiling voor een verbluffende 1985 Gibson ES-335 RARE Custom Shop Edition in originele Super Rare parelwitte afwerking met bladgoud en
    originele koffer.
    Het is echt in zeer goede staat - alleen maar een blik op de foto's en zie voor jezelf.
    Het is 100% origineel, met inbegrip van het geval.
    Dit is waarschijnlijk een goede inzet als een investering, zijn er zo weinig van deze aangepaste kleur en 60's en 70's 335's zijn een fortuin waard.
    Het lijkt alsof het nog nauwelijks is te allen gespeeld en er is nul fret slijtage en slechts een paar zeer kleine dings hier en daar. Zelfs de goudlaag is grotendeels intact.
    Als u gaat dan spelen zul je niet teleurgesteld worden, het speelt echt leuk, het heeft een grote actie.

Groep: Muziek en Instrumenten
    Rubriek: Bladmuziek
    Datum plaatsing: 07-07-10
    Advertentienummer: 360024383
    Link naar advertentie: http://link.marktplaats.nl/360024383

Is het echt té mooi om waar te zijn of maak ik hier een prachtdeal?

NIET DOEN, ik heb ook met hem gemaild, en kwam hij uit een ander land. Ik heb net zolang met hem gemaild tot ik doorhad wat hij doet, en je ben je geld kwijt en hebt een nepgitaar, of zelfs een vrijwel lege doos.

Senior Member

Standaard

Nou daar was ik dus ook al achter dat dit een nepperd betreft, maar ik wil kijken hoever hij wilde gaan:

Hi, i will send you the guitar and when you will receive my guitar you have 5 days so you can inspect it and after that you must to tell to the shipping company if you want to keep it or not. If you will decide to keep it you must to send me your guitar. thank you

Ik ben aan het twijfelen om mijn adres te geven, ben wel benieuwd wat hij dan zal sturen Zal het zo'n GibsUn zijn dan?
    Gibson, what else...?

Standaard

Nou daar was ik dus ook al achter dat dit een nepperd betreft, maar ik wil kijken hoever hij wilde gaan:

Hi, i will send you the guitar and when you will receive my guitar you have 5 days so you can inspect it and after that you must to tell to the shipping company if you want to keep it or not. If you will decide to keep it you must to send me your guitar. thank you

Ik ben aan het twijfelen om mijn adres te geven, ben wel benieuwd wat hij dan zal sturen Zal het zo'n GibsUn zijn dan?
    Geef anders een ander adres op, van bedrijf of zo. Doe ik ook wel eens .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten