http://www.google.nl/m/url?ei=ffk2TM...JnQyIXtHbXxiGQ
volgens mij zijn er meer van die gitaren met dat serie nr of is het deze?
Heb daar gezien dat de gitaren niets eens echt goed afgesteld waren en snaren zelfs roestig waren, tja dan maak je het jezelf wel erg moeilijk.
Ik kom altijd zelf bij Big One in Zwolle, gitaren zijn altijd goed afgesteld, schoon en goed setje snaren, was voor mij wel even schrikken.....
Dat ben ik met je eens, tijdje terug daar met een maatje voor een versterker wezen kijken, we zijn een uur kwijt geweest om een beetje normale gestelde gitaar te pakken te krijgen, alle floyd rose gitaren waren zowiezo niet te stemmen omdat er gewoon niet naar gekeken was!!
Moet wel zeggen dat de versterker in kwestie (een vox type???) daar praktisch de helft goedkoper was als elders, dat dan weer wel.
Laatst gewijzigd door Mesjoggah; 9 juli 2010 om 14:30
Exact, komt nog eens bij dat de winkeldochters er zo lang hangen dat de toetsen uitdrogen, fretten dof worden etc. Als ze de moeite zouden nemen eens in het jaar ff te serviceen dan speelt het niet als een eiersnijder en verkopen ze nog eens wat. Er heeft jaren een Gibby V gehangen, gewoon een ebony 67 RI, waarvan de toets wit uitgeslagen was en er doodleuk iets van 1600 euro op het prijskaartje stond. Zo'n 500 meer dan elders. Idem voor een RG7620 die in guldens overal rond de 2000 was, hing er heel lang in euros ook voor rond de 16.
Moet wel zeggen dat ik een keer dringend DR extra life bassnaren nodig had voor een tour die op dat moment bij geen enkele winkel in de regio op voorraad waren. (Had ze besteld maar werden niet geleverd) Verspuy had ze ook niet en heeft ze binnen de dag geregeld. Vrijdagochtend gebeld-vrijdagavond opgehaald. Daar ben ik ze nog steeds wel dankbaar voor.
Nou daar was ik dus ook al achter dat dit een nepperd betreft, maar ik wil kijken hoever hij wilde gaan:
Hi, i will send you the guitar and when you will receive my guitar you have 5 days so you can inspect it and after that you must to tell to the shipping company if you want to keep it or not. If you will decide to keep it you must to send me your guitar. thank you
Ik ben aan het twijfelen om mijn adres te geven, ben wel benieuwd wat hij dan zal sturenZal het zo'n GibsUn zijn dan?
![]()
Gibson, what else...?
Favorieten/bladwijzers