Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 14 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 140

Discussie: Ceriatone 18W TMB

Senior Member

Standaard

Netjes, zoals je de draden in elkaar draait. Zal vast een gave bak worden...
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

Standaard

Ik hoop het ook. Maakt niet uit hoelang ik er aan werk, maar de amp moet netjes zijn. Als ik soms pics zie passeren van handwired amps, dan denk ik toch in mezelf wat voor sommige dan het voordeel hiervan is. Net thuisgekomen, morgen een dagje vrij. Wordt ge-updated !

Standaard

Zo, ben weer een beetje verder. de PT is nu volledig aangesloten. Ga verder met de switches, en dan kan de turretboard erin.

Foto's;

Niet letten op de vuile werkplaats aub

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door driesp Bekijk bericht
    Niet letten op de vuile werkplaats aub
    Is nog netjes hoor...

Frans.
    www.amps-unlimited.nl

Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

Standaard

Terug een beetje verder, mocht iemand fouten zien, meldt het gerust hoor...

Senior Member

Standaard

Netjes !!!!!
    Nico

Standaard

Nog een vraagje, kan ik als dummyload, of zelfs evt als speaker om te testen een Vox VT30 speaker gebruiken? Ze is 4 ohm, dus dat is geen probleem. de output van de versterker zal ook niet hoger zijn dan 30W?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door driesp Bekijk bericht
    Nog een vraagje, kan ik als dummyload, of zelfs evt als speaker om te testen een Vox VT30 speaker gebruiken? Ze is 4 ohm, dus dat is geen probleem. de output van de versterker zal ook niet hoger zijn dan 30W?
    Beide kan. Ik test een amp na reparatie altijd eerst op de dummy load... Maakt de huisgenoten wat gelukkiger en ik kan alles uittesten met de scope erbij om te zien of hij zich goed houd.

Daarna ff jengelen en dan gauw de klant bellen om definitief te testen. Dan denkt de buurt ook gelijk dat ik vorderingen maak
    Nico

Standaard

Ok, dan kan ik even spelen ook. Een cabinet is nog niet geregeld, dat komt later.
    Begin dan met de potmeters aan te sluiten.

Standaard

Hij is af, net de boel getest, en hij werkt !!!
    Eerst getest zonder lampen, en alle spanningen overlopen. Daarna eens de lampen erin geplugd en ja, er kwam een ruis uit de speaker! Gauw de boel ingeplugd, en hij werkt op alle kanalen. Nog niet uitgebreid kunnen testen, enkel met de volume op 0,01, ivm slapende ouders. Nu kan ik ook gerust gaan slapen

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten