Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1049 van 1214 EersteEerste ... 49549949999103910471048104910501051105910991149 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 10.481 t/m 10.490 van 12136

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lindstrom Bekijk bericht
    en waarom eigenlijk??? er is echt niks mis met de CC..
    Nee, dát zeg ik niet...
    ...maar de mmdlx is gewoon wél beter

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Nee, dát zeg ik niet...
    Over smaak valt niet te twisten

Moderator

Music

Het juiste pedaal op het juiste moment. Klein, analoog, modulatie en niet godsgruwelijk duur. Dus een verkoophit, want geen concurrentie op dat moment. Echt indrukwekkend mooi is -ie niet en ik ben benieuwd of hij zo populair blijft nu EHX zijn lijn naar beneden toe heeft uitgebreid. Zo hoor ik bijvoorbeeld ook niemand meer over de Deep Blue Delay, dat ook maar gewoon een goed klinkend, analoog gevoicede digitale delay was zonder toeters en bellen. Nou ja, de enige toeter was de hoge aanschafprijs, maar dat deed slechts bij weinigen een belletje rinkelen. De kassa rinkelde echter wel.

Los daarvan was het een klein maar fijn boardje dat gepost werd!
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Bedankt voor de reactie's! De memory man zal inderdaad beter klinken maar ik gebruik niet heel vaak een delay. Ik heb ook nog een MI Audio Crunch box liggen maar die leek me overbodig na de aankop van de mighty red. Wat vinden jullie?

Moderator

Music

Ik vind de Crunch Box sowieso niet veel soeps maar ken de Mighty Red niet. Hé als het werkt...houden zo!
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Het juiste pedaal op het juiste moment. Klein, analoog, modulatie en niet godsgruwelijk duur. Dus een verkoophit, want geen concurrentie op dat moment. Echt indrukwekkend mooi is -ie niet en ik ben benieuwd of hij zo populair blijft nu EHX zijn lijn naar beneden toe heeft uitgebreid. Zo hoor ik bijvoorbeeld ook niemand meer over de Deep Blue Delay, dat ook maar gewoon een goed klinkend, analoog gevoicede digitale delay was zonder toeters en bellen. Nou ja, de enige toeter was de hoge aanschafprijs, maar dat deed slechts bij weinigen een belletje rinkelen. De kassa rinkelde echter wel.

Los daarvan was het een klein maar fijn boardje dat gepost werd!
    Ik vind de Memory Toy wel echt een concurrent voor de CC hoor! Kost ook nog geen 100 euro. Die modulatie is volgens mij wel een klein beetje onbruikbaar, maar dat zou ik persoonlijk voor lief nemen.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik vind de Crunch Box sowieso niet veel soeps
    +1 !!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Ik vind de Memory Toy wel echt een concurrent voor de CC hoor! Kost ook nog geen 100 euro. Die modulatie is volgens mij wel een klein beetje onbruikbaar, maar dat zou ik persoonlijk voor lief nemen.
    Ik betaal echt liever die 49 euro extra voor de CC dan me neerleggen bij electro harmonix.
    mischien zit het tussen de oren maar ik vind Dunlop MXR gewoon beter dan EHX.

en naast sound is er ook nog looks, die wint de CC absoluut
    Toooooooooooooooone!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Nee, dát zeg ik niet...
    misschien een beetje off topic. Maar heb jij (of iemand anders) de oude MM deluxe ooit vergeleken met de nieuwe versie? ik wil er misschien eentje kopen, maar weet niet goed of ik beter een oude of nieuwe kan aanschaffen.

Senior Member

Standaard

Looks van een pedaal belangrijk? Dat slaat compleet nergens op vind ik.. Natuurlijk is het cool als het er leuk uitziet, maar om daarom nou voor een ander pedaal te gaan...
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Tja maar het formaat van zon MMDLX speelt bij mij bijvoorbeeld wel erg mee. Ik wil het compact houden en dan is zo'n MXR/EHX toy wel fijn
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten