Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 790 van 1260 EersteEerste ... 290690740780788789790791792800840890 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.891 t/m 7.900 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member

Thumbs up

Het verhaal van MacW komt me zeer bekend voor...

dikke/vette +11!

Standaard

Allemaal onzin. Tis gewoon steeds voor een ander denken.

Dat een ander gek over je denkt zit 9 van de 10 keer in je hoofd. (natuurlijk niet altijd vandaar 9 van de 100 keer )
    Dei mensen die opeens een praatje aanknopen waarvan je dat nooit had gedacht hebben daar dus ook last van. Waarschijnlijk waren dat ook burger... voordat ze zich openbaarden als aardige mensen
    .

Jaren terug toen ik nog lekker links was en mn mn leren jas en hanekom door de stad liep had ik die gedachte ook.
    IUk trok toen bepaalde mensen aan die allemaal super ruimdenkend waren en idd elke burger... discrimineerde omdat die ze geen ruimte gaven en afkeurend zouden zijn.
    Als ik terug denk was het idd gewoon onvolwassen gedrag bij mij En daar heb ik nog steeds ast van

Die mensen die toen zo lekker ruimdenkend waren kijken me nu niet aan als ik naar mn werk ga met mn colbertje aan... Ze groeten zelfs niet maar als ik dan weer eens in mn vrijetijkleding loop kan het opeens weer wel... waar ligt dat aan?

We mogen wel een proberen niet voor een ander te denken... gewoon lekker open staan voor die ander dan komt alles goed.
    Als je je buren echt zou leren kennen zoals ze nu zijn en ook hun historie leert dan zal je zien dat iedereen gewoon hetzelfde is...

(geld niet voor 1 persoon dit maar voor iedereen)
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

Ook Nocki's verhaal klopt maar ik vind het zelf belangrijk om te doen wat je wilt mits dat mogelijk is zonder anderen te schaden/kwetsen.

OT:

Senior Member

Standaard

heeft die tweed je nou al gehoorbeschadiging bezorgt of gaat dat nog gebeuren?

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Nocki,

Wanneer jij hier door de straat loopt in je drie delige en je glimlach op je gezicht dan krijg je altijd een groet terug. Mijn comment is ook geen enkele wijze kleding gerelateerd. Ik heb ook meerdere pakken maar als ik die aanheb veranderd er niets aan mij, alleen de manier waarop er naar me gekeken word. Daar ben ik me van bewust.

Ik ben geen anders denkende. Ik ben geen anders kledende. In een groep spring ik er niet uit. Ik zie alleen wat ik zie en kan het allemaal goed inschatten.

En als het niet duidelijk is dat ik per definitie het absolute gelijk heb dan laat maar zitten. (ghehehe my way, highway)

Senior Member

Talking

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    heeft die tweed je nou al gehoorbeschadiging bezorgt of gaat dat nog gebeuren?
    Nog niet

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Maar jij hebt dan ook geen smaak, toch?
    een beetje vals misschien, om een serieuze poging om het topic weer on-topic te slepen, op deze (wel grappige) manier wordt doodgemept
    ........maar desalniettemin

met Chris' bijdrage zitten we gelukkig weer on-topic, misschien dat ik deze week ook eens een groepsfoto maak met m'n axe'ies, m'n ampies. pedaaltjies en ketjoeper (woord dat m'n vriendin vroeger gebruikte voor 'computer')

Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Dat dit uitgelegd word als adolescent gedrag. Bijzonder.
    Dat ik mijn huis zo moet inrichten zodat anderen er niet mee geconfronteerd worden. Ook bijzonder.

Zit ik gisteren voor mijn huis, welke is ingericht naar mijn smaak en budget, mijn motoren te poetsen. Zo af en toe lopen er mensen voorbij en uit beleefdheid word er gegroet. Maar ook zie je soms afkeur van de mensen terwijl ze onderweg zijn naar hun (vul burgerlul automerk in) op de parkeerplaats. Fuck hun!
    Uit de speeltuin hoor ik een stem van een kind gevold door de stem van een oude man en die lopen beide op mijn oldtimer af. De man blijkt dus de opa van het kind en zegt tegen zijn kleinkind dit was opa's eerste motorfiets. Hij kijkt naar links, ziet me zitten en begint een gesprek over de racerij, crosserij en bekijkt aandachtig de R1. Zijn zoon en hij deden dus beide vroeger aan al die sporten en het kleinkind begon net ermee. De man liep qua leeftijd tegen de 70 jaar en vond zelf dat het genoeg was voor hem en dat hij vooral bang was geworden door huidige verkeersbeeld.
    Toch een heel leuk gesprek met de man gehad!

Savonds zit ik met de gitaar voor mijn huis en de mensen met hun (vul hier die burgerlullen mobiel weer in) komen weer terug van waar ze dan ook vandaan komen en wederom de groet uit beleefdheid en ook soms die afkeurende blik. Wederom een (andere) oude man die op me afstapt en me vragen stelt over m'n strat, vertelde dat hij basist was (had ik nooit kunnen raden) en dat hij meerdere malen per week bij ons in de straat moest zijn en steeds aandachtig naar binnen keek. Weer volgde er een leuk gesprek over vervlogen tijden en obscure "wietse &Geert" merken. Ook weer heel leuk!

Later die avond zitten we weer met de buren van een aantal huizen op straat en ik heb de strat nog op schoot. Komt de buurman van schuintegenover naar buiten en we nodigen hem en zijn vrouw uit bij ons aan te schuiven. Hij is ook net als ik hobbymatig gitarist en dan is het gesprek al makkelijk, voetbal, muziek en een lekker glaasje wijn of bier. Ik breng de strat naar binnen en pak de sheraton en de chambered faded naar buiten en we beginnen te spelen en te zingen, allemaal een voor een een paar zinnen. En om een uur twee gingen we naar bed.

Ondertussen heeft nog nooit iemand mij aangesproken over mijn uiterst brave CD rack welke ooit is aangeschaft in de Ikea en mij cadeau is gedaan. Al die brave volwassen mensen liggen natuurlijk allang gestrekt op hun rug.

Laat mij asjubuliefdt nooooit op die manier volwassen worden.
    Adolescent, als dat dit is dan laat het maar zo zijn.

Dank u.
    Ik ben wel eens bij mac geweest en je kunt daar prima zitten hoor en de versterkers zijn absoluut niet storend (en verrekte makkelijk inpluggen)

Ik heb zelf nu 15 gitaren in de woonkamer staan en normaliter 3 versterkers (nu 2, want de Peavey is weg voor reparatie).

Het stoort mijn vriendin absoluut niet en ze vind het eigenlijk wel leuk.
    Het gebeurd 's-avonds vaak dat ze op you-tube nummers opzoekt en vraagt of ik mee wil spelen of kijken hoe snel ik het nummer, of flarden daarvan kan meespelen (gitaren nog Wiskey in a Jarr gedaan).

Iedereen moet het voor zichzelf weten hoe hij of zij dit invult.
    Als je een partner hebt, heb je hier gewoon rekening mee te houden, een relatie heb je samen en soms moet je een middenweg kiezen.

Mac en ik hebben het gewoon getroffen dat wij onze spulletjes in de woonkamer kunnen neerzetten

Ik zal eens kijken of ik dit weekend eens een groepsfoto van mijn spullen kan plaatsen....

Senior Member

Standaard

Eindelijk dan eens een familifoto:

(ik kon niet verder uitzoomen dus het paste niet op 1 foto ).

Senior Member

Standaard

Erg gaaf setje liquid!
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten