Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 788 van 1260 EersteEerste ... 288688738778786787788789790798838888 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.871 t/m 7.880 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door underwear Bekijk bericht
    peavey windsor for the win to!
    VHT Super Thirty FTW too!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

Senior Member

Standaard

Bij mij gaat er in de kamer straks ook een mooie halfstack komen heb ik met me vriendin afgesproken en ze vond het prima.
    Wil er 1 voor de sleur. Die mag helemaal afgeragd zijn. En 1 met helemaal nette tolex en mooi uiterlijk voor in de woonkamer. 1 gitaartje erbij aan de muur.
    Vind het juist wel wat hebben in de huiskamer. En het is vaak gelijk een onderwerp van gesprek als er iemand bij je thuis komt. Leuk als er mensen op bezoek komen die zelf ook aardig nootje spelen.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Senior Member
    Blog Entries
    4

Amp !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    Bij mij gaat er in de kamer straks ook een mooie halfstack komen heb ik met me vriendin afgesproken en ze vond het prima.
    Wil er 1 voor de sleur. Die mag helemaal afgeragd zijn. En 1 met helemaal nette tolex en mooi uiterlijk voor in de woonkamer. 1 gitaartje erbij aan de muur.
    Vind het juist wel wat hebben in de huiskamer. En het is vaak gelijk een onderwerp van gesprek als er iemand bij je thuis komt. Leuk als er mensen op bezoek komen die zelf ook aardig nootje spelen.
    Zo'n mooie BX staat wel chique.

Senior Member

Standaard

[QUOTE=EGH;2410958]Ach, stiekem wil iedereen gewoon een vrouw/vriendin die ook zoveel gear zou toestaan. Omdat dat bij hun vrouwmens niet lukt, moeten er maar minpunten worden gezocht aan mac's kant. Accepteren dat hij het gelukkig(er) getroffen heeft is te lastig.

haha speak for yourself

Mijn mening is dat een woonkamer het visite kaartje is van jezelf.
    Ik heb een aparte kamer waar mijn instrumenten staan, dat was zo in mijn Gibson tijd, dat is nu nog steeds zo. Er is een tijd geweest dat ik net zoveel kasten en gitaren had als Mac, maar nu het spelen puur hobby is geworden en ik het niet meer voor de centjes doe is de hoeveelheid gear ook niet meer nodig. Ik bekijk het dan puur vanuit de praktische kant. Ik krijg regelmatig mensen over de vloer die niets met muziek hebben en die hoeven niet omringd te worden met instrumenten. Ik vind(ik benadruk dat ik dat vind!!) een woonkamer gevuld met, het zij muziekinstrumenten, porseleinen poppen, postzegels of waar je passie dan ook mag liggen, een teken van adolescentie.
    Dat je het hebt, prima, maar daar hoeft een ander niet mee geconfronteerd te worden. Mijn vrouw is gek op tassen en schoenen. Daar heeft ze er honderden van(en dan heb ik het niet over goedkope esprit of markt troep) Die stalt ze ook niet uit in de woonkamer maar ze mag ze van mij blijven halen als ze wilt, net als dat ik een nieuwe gitaar kan kopen als ik dat nodig vind.
    Maar nogmaals, dat is mijn mening.
    Ik vind absoluut dat Mac geen minpunt heeft om zijn gear in zijn woonkamer te stallen. Als hij dat wilt, lekker blijven doen, het is jouw huis en wie zijn wij in deze virtuele wereld om hem daar p te veroordelen. Het feit dat zijn vrouw dat accepteert is een teken dat Mac een goede levensmatch heeft gevonden.
    Can't have to many Tele's

Senior Member

Music

Adolescent gedrag, tja.... veel mensen, en dus ook gitaristen hebben er last van vermoed ik...

Ik vind persoonlijk 5 cabs, 2 heads, en 9 gitaren in de huiskamer lichtelijk overdreven , maar zo'n supersaaie woonkamer met een bank en TV in zo'n standaard opstelling, en wat planten en "accessoires" her en der is dan weer het andere uiterste.

Persoonlijk zou ik ook de versterker niet in de woonkamer willen, maar het is wel oergezellig als je bij macwilliams op bezoek komt, direct inpluggen en as 'n gek tekeergoan.

Standaard

mac is gewoon een held samen met zijn vriendin allebei duitse helm op , gitaar op schoot en samen bier drinken en voetbal kijken wat wil je nog meer

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Persoonlijk zou ik ook de versterker niet in de woonkamer willen, maar het is wel oergezellig als je bij macwilliams op bezoek komt, direct inpluggen en as 'n gek tekeergoan.
    En de geraniums moeten later toch ook ergens op staan....!

Gr. C.

PS: 5 cabs, da's voor zijn Dolby Surround!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Standaard

Collectie van mac blijft gewoon GENIAAL!
    (Alleen die strat is dan een beetje jammer)

Maar verder niks op aan te merken!
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Dictator

Standaard

Ik vind die Gibson LP studio faded met blackouts erg gaaf! Het is voor mij de enige studio die ik kan appreciëren.
    Gezocht: Ibanez DE7

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Ik vind die Gibson LP studio faded met blackouts erg gaaf! Het is voor mij de enige studio die ik kan appreciëren.
    Maar jij hebt dan ook geen smaak, toch?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten