Anders de nieuwe GS Mini van Taylor.
Anders de nieuwe GS Mini van Taylor.
'08 Taylor 'Alison' 110ce | '03 Tanglewood 'Lizzie' TBF Sap STO | '10Kentucky KM-550 mandoline | '07 Taylor SolidBody Classic
De dag dat ik zoiets tegenkom koop ik dat direct! Pak het even vast, speel er wat op en als het een beetje in orde is koop je dat. Dan heb je ineens een gitaarke om mee op reis te pakken, naar festivals mee te pakken, ... Gaat ie daar kapot, dan is dat ook niet het ergste... En dan heb je nog genoeg over om een betere gitaar erbij te kopen en kan je ondertussen toch al wat tokkelen. Ben je hem na een tijdje toch beu, dan kan je hem nog doorverkopen. 25€ krijg je er altijd nog wel voor...![]()
Als je beschadigingen geen punt vindt, en ze bij deze gitaar idd. geen kwaad kunnen zou dit nog wel eens interressant kunnen zijn. En door de staat net binnen budget. (nope, is niet van mij, en ik ken de verkoper ook niet) Die deep bowls kunnen behoorlijk goed klinken. De afgeronde achterkant moet je wel liggen qua spelen.
http://link.marktplaats.nl/355953761
Eerlijk gezegd vind ik deze niet zo mooi qua uiterlijk (té western).
Daarbij genomen dat ie én beschadigd is, én tegen mijn max budget aan ligt, is het geen kansmaker. Al twijfel ik er niet aan dat dit voor de liefhebber een geweldige gitaar is!
toch bedankt voor de moeite van het posten!
Mesa Boogie Mark IV (B) combo
Gibson SG standaard
Mex. Fender Strat
'08 Taylor 'Alison' 110ce | '03 Tanglewood 'Lizzie' TBF Sap STO | '10Kentucky KM-550 mandoline | '07 Taylor SolidBody Classic
Favorieten/bladwijzers