Had gekund als het een eigen brouwsel was (die slagplaat), maar dat strookt dan weer niet met de stelling dat er neit aan de gitaar is gerommeld.
Had gekund als het een eigen brouwsel was (die slagplaat), maar dat strookt dan weer niet met de stelling dat er neit aan de gitaar is gerommeld.
Turn it up • Bring the noise
Volgens mij mankeert er niets aan die SG.. Omdat sommige mensen hier iets niet kennen ,wilt dat nog niet zeggen dat er twijfel over een advertentie bestaat.
Zeg dan niets aub
Deze SG is gewoon echt, inktstamp serienummer en type aanduiding klopt ook, dat deed Gibson zo in die jaren.
Slaplaat is eigen knutselwerk, maar aan deze SG mankeert helemaal niets![]()
Kortom: toch aan geknutseld (in tegenstellig tot wat in de ad wordt gezegd), maar verder legitiem.
Turn it up • Bring the noise
ach, slagplaat eraf, gaatjes vullen en klaar, daar zou ik niet zo zwaar aan tillen.
Op zich is de add wel goed, de gitaar oogt origineel en een slagplaatje, tja.
Mooie SG trouwens, met de oude hals/body verbinding (vind ik erg fijn)
De prijs vind ik wel aan de hoge kant hoor, voor een 70's Special
Ik heb deze SG's, ook mooie, zien weggaan voor rond de E 800,00-E900,00
Een bod op eBay is voor zowel koper als verkoper even bindend als op eender welke verkoopsite. Als één van de twee niet wil, dan doet eBay helemaal niks! Zelfs je account kan je behouden. Er zal dan alleen wat negatieve commentaar komen, die na een tijdje vanzelf verdwijnt.
Ik ben zelf al slachtoffer geweest van dergelijke praktijken dus ik weet hoe het er daar aan toegaat.
Het liep niet met de meisjes dus leerde ik gitaar
Een hele slechte keuze want die mythe is niet waar
Stoomboot - Groupies
iemand heeft een keer een aanklacht ingedient omdat hij vond dat het ook bindend was. de rechter heeft die man gelijk gegeven. dus het is wel degelijk bindend.
Favorieten/bladwijzers