Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 567 van 1797 EersteEerste ... 6746751755756556656756856957761766710671567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.661 t/m 5.670 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chocola Bekijk bericht
    Ik had 1 euro geboden, ene jasper 2, en toen iemand 3 en nu is de advertentie verwijderd lol
    Waarom?, de verkoper had er duidelijk bijstaan dat het een nepper was, dus eigenlijk niets mis mee, behalve dan dat het merkvervalsing is, en de vraagprijs misschien wat aan de hoge kant.

Erger is het wanneer een verkoper bewust een nepper als echt wil verkopen, daar ben ik dan wel fel op tegen, dat is wel een nadeel van bv MarktPlaats.

Een ander bijkomend nadeel van verkoop sites is, dat er ook ontzettend véél timewasters zijn, die het ontzettend grappig vinden een extreem hoog of laag bedrag te bieden.

Dat de adv. is verwijderd, komt vast niet door de 3 lage biedingen (Ik zie er de LOL niet van in), maar omdat er óf iemand is geweest die wel heeft willen betalen voor de gitaar, of iemand heeft hem getipt aan marktPlaats, en is hij daardoor verwijderd.
    Laatst gewijzigd door spirit; 29 juni 2010 om 07:01

Senior Member

Standaard

Ben ik niet helemaal met je eens.

Namaak Gibsons zijn verboden evenals de handel hierin...als er geen Gibson opgestaan had was er geen een probleem geweest en had ik de ad ook niet gepost.
    Gibson, what else...?

Standaard

Tja, Marktplaats heeft nu eenmaal regels. Het zou me echter verbazen dat ze die nu plotseling wel netjes gingen toepassen. Want ik tip wel vaker (duidelijk) valse gitaren en advertenties en daarbij wordt dan niets ondernomen.
    Marktplaats staat me sowieso hoe langer hoe meer tegen eigenlijk. Net omwille van hun regeltjes die ze de éne dag wel toepassen en de andere dag dan weer totaal niet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanderltd Bekijk bericht
    Marktplaats staat me sowieso hoe langer hoe meer tegen eigenlijk. Net omwille van hun regeltjes die ze de éne dag wel toepassen en de andere dag dan weer totaal niet.
    Marktplaats heeft jaren achter de feiten aangelopen en technisch stelt het nog steeds niets voor. Jammer dat ze wel de meeste gebruikers hebben maar eBay is echt een veel beter platform om je spullen (wereldwijd!) te verkopen.

Voordelen tov Marktplaats:
    * Een bod is bindend! Als je bod geaccepteerd wordt ben je verplicht tot aanschaf
    * Verschillende veiling vormen (buy-it-now, veiling, beste voorstel, etc)
    * Wereldwijde aandacht
    * Etc...

Standaard

Leuk om te zien dat sommige onderwerpen zo ongelooflijk gevoelig liggen dat er iedere keer discussie over ontstaat, ongeacht het tijdstip, het topic, gewoon bij elke mogelijke aanleiding .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Senior Member

Standaard

En het grote nadeel van Ebay op het moment...niet erg populair in NL. En ik test toch graag eerst de gitaar alvorens ik hem koop.
    Gibson, what else...?

Senior Member

Standaard SG op MP, vreemd serienummer

Hoi Allesweters!

http://link.marktplaats.nl/357775285

Serienummer 99147499? (4e foto)
    Uit 1976?

Uw oordeel!
    Wat moet je toch met al die gitaren, je hebt maar 2 handen ?

Senior Member

Standaard

Hoort thuis in het 'twijfel over een advertentie topic', is zelfs een sticky van, makkelijk te vinden dus

Moderator

ideetje

Nee, dat is geen sticky, maar bij deze samengevoegd.

Ik vind die slecht passende slagplaat eigenlijk alarmerender dan het serienummer. Maar ik ben geen originaliteits-expert.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik vind die slecht passende slagplaat eigenlijk alarmerender dan het serienummer. Maar ik ben geen originaliteits-expert.
    ik weet wel zeker dat gibson geen slagplaten laten uitsteken aan de body.. als dat niet hoort
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten