Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 41 van 43 EersteEerste ... 313940414243 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 401 t/m 410 van 421

Standaard

Dank!
    't Is alweer een oudje hè. Dingen die ik nu anders zou doen.
    Maar de plaatsing van de knoppen is best functioneel; volume zit vlak onder handbereik, bijna als bij een strat maar dan niet in het maaiveld vanwege het hoogteverschil.

De schakelaartjes zouden eigenlijk ook geel metaal moeten zijn. Ooit. En ik wil de functie ervan ook nog wijzigen; heeft wel veel mogelijkheden maar werkt te gecompliceerd.
    Profiel van de hals zou ik nu ook anders doen, is me eigenlijk iets te rechthoekig.
    Tail piece wil ik nog wel eens opnieuw maken of bijwerken naar een wat vloeiendere vorm.

Ik ga er eerst eens wat meer op spelen; dat kan nu. Dan merk ik wel waar verdere aanpassing eventueel noodzakelijk is.
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

Standaard

De laatste weken, sind ik haar voor DGBM in orde heb gemaakt, heb ik veel gespeeld op deze gitaar. Met gestaag stijgend genoegen. Aanvankelijk dacht ik dat ze vooral geschikt zou zijn voor mooie, lieve geluiden maar gaandeweg blijkt er een waar scheurmonster in te schuilen.

Ook had ik in eerste instantie geen prettig gevoel bij de schakeling die ik had gemaakt: in basis is ze serie met de mogelijkheid om naar parallel te schakelen (maar in parallel-stand doet de 3-standenschakelaar niets); op andere gitaren had ik nauwelijks gebruik gemaakt van faseschakelaars (te dun en snerpend).

Op deze gitaar blijkt het geluid van de twee pickups in serie en dan uit fase echter heel bruikbaar. Het heeft in de verte iets van een Brian May-geluid.

Filmpje

Het filmpje is wat beperkt in het demonstreren van settings (serie uit fase en alleen brug pickup) maar ik maak er spoedig nog een met een wat uitgebreider overzicht.
    I was in a rocking mood
    Aaron Stonebeat

Senior Member

Standaard

Rock n roll!!

Het is inderdaad meer een Hells Angel dan een Hello Kitty, niks lieve liedjes gitaar...

Erg lekker gespeeld trouwens, dat mag ook gezegd worden
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    de franse taal klinkt prachtig, vooral als een mooie jonge franse mevrouw met kleine harde t* die uit haar rode mondje laat rollen
    fb | tet

Standaard

Dank McVenco!

Stomme filmpjes; stomme ik beter. Ik merk elke keer weer te laat dat ik een fout met de teksten heb gemaakt. Nu is het de bijna laatste, als ik een stukje 'Shoot to thrill' speel; dat is alleen het brugelement

Moeilijk om van alle markten thuis te zijn.
    Aaron Stonebeat

Standaard

Nog maar een clipje, nu met clean geluid.
    Aaron Stonebeat

Senior Member

Standaard

Coole gitaar! Maarre..... hoe is t nu met die Stonebeat voor Emma?

Standaard

Ik sta op het punt te gaan lakken. Er blijkt echter toch nog wat schuurwerk te zijn. Rond DGBM was het nogal vochtig in de lucht en moest ik constateren dat het prachtig gladde fineer toch weer een beetje was gaan bobbelen.

Ik ga in eerste instantie toch voor blank. Eventueel kan er dan nog altijd een transparante kleur overheen en die zou er dan desnoods ook weer redelijk makkelijk af kunnen.

Met het verstrijken van de tijd word ik geen grotere liefhebber van lakken
    Aaron Stonebeat

Senior Member

Standaard

Nou succes ermee dan! BTW sorry voor het kapen van dit topic.
    het is eigenlijk raar want ik heb helemaal niets met het soort modellen en electronica zoals die voor Emma. (metalhead en van het pointy wood) Maar door al het vakmanschap en emotie die er in is gaan zitten vind ik het heel boeiend om te volgen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aaronstonebeat Bekijk bericht
    Rond DGBM was het nogal vochtig in de lucht en moest ik constateren dat het prachtig gladde fineer toch weer een beetje was gaan bobbelen.

Met het verstrijken van de tijd word ik geen grotere liefhebber van lakken
    Een en al herkenning ;p
    Tja lakken kan op vele manieren, maar vaak komt het bij toeval zo uit dat de voor jou mooiste manier ook gelijk de moeilijkste is. Ik vind het vervelend omdat het gelijk een definitieve point of no return is. Je kan geen dingen meer veranderen zodra de eerste laag word aangebracht.
    Volg de bouw en foto's van mijn Dragonwing elektrische gitaar

Senior Member

Standaard

vind 'm heel mooi klinken zo clean. Heb je de hals al wat bijgeshaped? ik denk het niet want volgens mij zie ik je hand wat moeite hebben met de vorm?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten