Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16
  1. #11

    Standaard

    Nee, omdat contactspray over het algemeen maar tijdelijk werkt en daarna het probleem vaak verergert.
    Spuit maar is wat ergens op en voel er is aan, het voelt vettig.
    Stof blijft daarna juist eerder plakken.

    Alcohol maakt de stof weg en vetvrij, de compressor blaast het meeste daarna weg.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Thanks goed om weten. De papa is dierenarts, dus alcohol in busjes voldoende thuis!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 april 2008
    Locatie
    kouderkerk aan den rijn
    Berichten
    473

    Standaard

    haha mooi spul die peavey's lekker stevig
    Fender Big Block Precision bass / Morris '70's jazzbass -->Korg DT-10 --> EHX Smallclone --> ZVEX Woolly mammoth (zelfbouw)-->Korg KVP-001 volume pedaal--> Ampeg V-4B Classic --> Ampeg SVT 410 HLF

  4. #14

    Standaard

    echt mooi zijn Peavey's nooit qua uiterlijk, maar inderdaad wel oerdegelijk en ze leveren over het algemeen nog best een goed geluid ook.

    al een idee over wat voor een cab je er onder gaan zetten?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wabbie Bekijk bericht
    echt mooi zijn Peavey's nooit qua uiterlijk, maar inderdaad wel oerdegelijk en ze leveren over het algemeen nog best een goed geluid ook.

    al een idee over wat voor een cab je er onder gaan zetten?
    Op gitaarmarkt staat een vrij cheape tweedehandse cabinet, ga daar een keer achter horen, en later er een tweede bij denk ik

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Sinds een tijdje een cabinet gekocht, peavey tvx410, maar die was stuk, wist ik ook toen dat ik hem kocht. Dachten dat twee speakers stuk waren, maar na veel proberen bleek er maar een stuk . Eruit gehaald, en blijkbaar was er gewoon een draadje los. Terug gesoldeerd, en voorlopig werkt hij helemaal prima. Gisteren eerste keer met de amp en cab kunnen repeteren, en ik moet zeggen, heel erg goeie sound. Hopelijk blijft alles werken!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top